• دوشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91020402357
  • خبرنگار : 71368

پدرکشی در دفتر شرکت با ضربات چاقو

دستگيري عامل جنايت طبقه چهارم مجتمع تجاري صادقيه

دستگيري عامل جنايت طبقه چهارم مجتمع تجاري صادقيه

كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ پسرجواني را كه به علت اختلافات خانوادگي پدرش را با ضربات چاقو از پاي درآورده بود را دستگير كردند.

كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ پسرجواني را كه به علت اختلافات خانوادگي پدرش را با ضربات چاقو از پاي درآورده بود را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض در 30 فرودين‌ماه سال‌جاري در جريان وقوع یک فقره فوت مشکوک در طبقه چهارم یک مجتمع تجاری واقع در فلکه صادقیه قرار گرفتند. با حضور مأموران کلانتری در محل، فردی به نام «احمد» 37 ساله به مأموران اعلام کرد که پدرش به نام «علی» 58 ساله به علت مشکوکی در محل کارش فوت کرده است.

در بررسی‌ها مشخص شد که مقتول بر اثر اصابت ضربات جسم نوک تیز به قتل رسیده که موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام شد. با حضور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، کارآگاهان و عوامل تشخیص هویت در محل جنایت، بررسی‌های اولیه نشان از اصابت ضربات جسم نوک تیز به ناحیه شکم و سینه مقتول داشت که پرونده مقدماتی با موضوع قتل تشکیل و به دستور قاضی، پرونده براي رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. بررسی صحنه جنایت توسط کارآگاهان و عوامل تشخیص هویت نشان از آن داشت که ساعت‌ها از مرگ مقتول گذشته، همچنین در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که در ورودی شرکت ضدسرقت بوده و دستگاه DVR (دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین‌های مداربسته) به سرقت رفته است.

با توجه به دلایل و شواهد بدست آمده از صحنه جنایت که احتمال دخالت افراد نزدیک به مقتول را در این جنایت متصور می‌ساخت، کارآگاهان به تحقیق از دوستان و اعضای خانواده مقتول پرداخته و اطلاع پیدا کردند که فقط یکی از فرزندان مقتول به نام «محمود»31 ساله نزد پدرش مشغول به کار بوده و علاوه بر کلید در ورودی شرکت ، خودرو متعلق به مقتول نیز در اختیار وی است. با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده از محل جنایت، کارآگاهان به تحقیق از محمود پرداختند اما در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع و دخالت خود در قتل شد .

محمود در اظهارات اولیه خود مدعی شد که چون پدرش از شب گذشته به منزل مراجعه نکرد، وي به همراه برادرش به دفتر کار پدرشان مراجعه كرد كه درآنجا با جسد پدرش روبرو شد. در شرایطی که محمود همچنان منکر هرگونه دخالت یا اطلاع خود از قتل پدرش شد، کارآگاهان با اخذ دستور قضایی به محل سکونت وی در خیابان آیت‌الله کاشانی رفته و در بازرسی از این محل موفق به کشف وسایل خارج شده از شرکت از جمله دستگاه DVR شدند.

با کشف وسایل شرکت از محل سکونت محمود، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و در اولین اعترافات با بيان اينكه بدليل اختلافات خانوادگي از سه روز پیش تصمیم به قتل پدرم گرفته بودم گفت: یک عدد چاقو را در محلی پنهان کرده و روز حادثه در حالی که وی روی مبل نشسته بود با چاقویی که از روز قبل داخل شرکت پنهان کرده بودم، یک ضربه به سینه او زدم؛ پدرم از جایش بلند شد که چند ضربه دیگر به سینه و شکم وی وارد کردم و او روی زمین افتاد. پس از آن با برداشتن دو فقره چک از داخل جیب‌هایش، سوئیچ خودرو، کیس کامپیوتر و دستگاه DVR دوربین‌های مداربسته، از شرکت خارج شدم.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، متهم با قرار بازداشت موقت براي انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص‌شدن انگیزه اصلی ارتکاب جنایت، در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha