• سه‌شنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91020502695
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

سارقان خودروهاي دربستي بزرگراه ستاري دستگير شدند

سارقان خودروهاي دربستي  بزرگراه ستاري دستگير شدند

رييس کلانتري 138 جنت آباد خبر داد: دو سارق مسافرنما كه مرتكب چندين فقره زورگيري از رانندگان خودروهاي سواري در بزرگراه ستاري شده بودند، دستگير شدند.

رييس کلانتري 138 جنت آباد خبر داد: دو سارق مسافرنما كه مرتكب چندين فقره زورگيري از رانندگان خودروهاي سواري در بزرگراه ستاري شده بودند، دستگير شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ فرهاد نائبي با اعلام اين خبر گفت: در روزهاي گذشته چند مورد سرقت به عنف از رانندگان خودروهاي مسافربر در محدوده جنت‌آباد به فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام و عمليات شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت‌ها در دستور كار تيم‌هاي گشت انتظامي کلانتري قرار گرفت.

نائبي افزود: با اعلام آخرين مورد سرقت به عنف در مسير بزرگراه شهيد ستاري، اكيپي از ماموران كلانتري 138 ماموريت يافتند تا موضوع را پيگيري و براي دستگيري متهمان اقدام کنند.

وي خاطر نشان كرد: روز گذشته متهمان در حالي که يک خودروي سواري را به طور دربست كرايه كرده بودند در طول مسير با توسل به زور و تهديد قصد زورگيري از راننده را داشتند که با مقاومت راننده مواجه و با او درگير مي‌شوند به طوري که درگيري به خارج از خودرو کشيده شده و در کنار بزرگراه با هم به زد و خورد مي‌پردازند. شهرونداني که در حال تردد در بزرگراه بودند، موضوع را ديده و به ماموران کلانتري منتقل مي‌کنند که ماموران در محل حاضر و هر دو متهم را دستگير و براي انجام تحقيقات به کلانتري منتقل کردند.

وي اضافه کرد: هر دو متهم که معتاد به موادمخدر صنعتي هستند در بررسي‌هاي اوليه به زورگيري از شاکي اعتراف و در تحقيقات تکميلي به سه فقره سرقت از رانندگان خودروهاي مسافربر در همين مسير اعتراف كردند.

کلانتر 138 جنت‌آباد گفت: هر دو متهم پس از اعتراف به جرايم خود براي رسيدگي به پايگاه دوم پليس آگاهي منتقل شدند و در بازرسي از وسايل همراه آنان چند قبضه چاقو، اسلحه‌قلابي، تعدادي ساعت، انگشتر و تلفن همراه کشف و ضبط شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha