• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91021206747
  • خبرنگار : 71368

پلیس در تعقیب جاعل و کلاهبردار متواری

پلیس در تعقیب جاعل و کلاهبردار متواری

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا جاعل كلاهبردار را شناسايي كنند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا جاعل كلاهبردار را شناسايي كنند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اوایل سال 90 با مراجعه فردی به دادسرای ناحیه 14 تهران و طرح شکایت درباره کلاهبرداری 80 میلیون تومانی، پرونده‌ای در این دادسرا با موضوع «کلاهبرداری و جعل» تشکیل شد. با تشکل پرونده به دستور دادیار شعبه چهارم، پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، مالباخته پس از مراجعه به پایگاه ششم به کارآگاهان گفت: چندی پیش از طریق تعدادی از دوستان خود در بازار تهران، با شرکتی که در زمینه پخش موادبهداشتی و آرایشی فعالیت دارد، آشنا شدم. پس از گذشت مدتی و با توجه به اعتمادی که مابین من و یکی از اعضای شرکت به هویت "علی . ق" ایجاد شده بود، به پیشنهاد وی قبول کردم تا در این شرکت سرمایه‌گذاری كنم و به همین علت من نیز مبلغ 80 میلیون تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری کردم اما پس از مدت کوتاهی، تماس‌های تلفنی و ارتباط کاری من با علی قطع شد و زمانی که به شرکت مراجعه کردم متوجه شدم که او مدتی پس از گرفتن مبلغ 80 میلیون تومان، ناپدید شده است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از پرونده، کارآگاهان با مراجعه به شرکت پخش محصولات بهداشتی و آرایشی متوجه شدند که چندی پیش مدیرعامل شرکت فوت کرده و پس از مرگ مدیرعامل، علی به صورت غیرقانونی اقدام به نقدکردن غیرمجاز چک‌ها و برداشت وجوه بانکی متعلق به شرکت کرده است.

کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده، به بررسی اسناد و مدارک شناسایی بدست آمده از متهم پرونده داخل شرکت پرداخته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که هویت "علی . ق" متعلق به شخص دیگری است که متهم تحت تعقیب آنها با سوء استفاده از هویت "علی . ق" اقدام به کلاهبرداری و برداشت غیرقانونی از حساب‌های شرکت کرده است. با شناسایی علی و انجام تحقیقات مشخص شد که چند ماه پیش اسناد و مدارک شناسایی متعلق به وی در منطقه کن سرقت شده است.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم گفت: با توجه به متواری بودن متهم و احتمال افزایش دیگر جرایم ارتکابی از سوی متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه 14 تهران صادر شده است.

وي از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی از مخفی‌گاه یا محل‌های تردد وی دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21867966 در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند؛ همچنین از سایر شکات و مالباختگان احتمالی نیز در خواست می شود تا براي طرح شکایات خود به پایگاه ششم پلیس آگاهی واقع در خیابان پیروزی ـ میدان نبرد ـ خیابان نبرد شمالی ـ کوچه شهید بیدی مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha