• یکشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91021709850
  • خبرنگار : 71431

سرقت از منازل با اسلحه جنگي

سرقت از منازل با اسلحه جنگي

رييس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان از دستگيري سارقان مسلحي كه با ورود به منزلي در زاهدان و تهديد اعضاي خانواده،‌ اقدام به سرقت طلاجات و وجوه نقد كرده بودند، خبرداد.

رييس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان از دستگيري سارقان مسلحي كه با ورود به منزلي در زاهدان و تهديد اعضاي خانواده،‌ اقدام به سرقت طلاجات و وجوه نقد كرده بودند، خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ عطاردراين‌باره گفت:‌ درپي وقوع يك فقره سرقت مسلحانه از منزل يكي از شهروندان زاهداني بدين ترتيب كه چهار سارق ناشناس كه صورت خود را پوشانده بودند و يكي از آنان مسلح به سلاح جنگي بوده به منزل يكي از شهروندان وارد و با تهديد اعضاي خانواده و محبوس‌كردن آنان،‌ وجوه نقد و طلاجات را سرقت كرده و متواري شده‌اند.

وي افزود: با توجه به اهميت موضوع، كارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات اطلاعاتي شبانه‌روزي، در نهايت يكي از متهمان درحين فروش طلاجات مسروقه دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

عطار افزود: در بازجويي‌ها متهم صراحتا به انجام سرقت با همدستي سه نفر ديگر اعتراف كرد كه با راهنمايي سارق، محل اختفاي همدستان وي شناسايي شد كه با كارآگاهان آنان را نيز دستگير كردند، كه در بازرسي از محل دو قبضه اسلحه كشف و ضبط شد.

به گفته رييس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان، تحقيقات به منظور كشف اموال مسروقه و ديگر جرائم احتمالي متهمان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ايسنا، عطار در پي حوادث بوقوع پيوسته در اين پرونده از شهروندان خواست نصب حفاظ از قبيل نرده در منازل خود را فراموش نكنند و از دادن كليد به افراد غريبه از قبيل تعميركاران يا كارگران خدماتي خودداري كنند و طلاجات و وجوه نقد خود را به بانك‌ها يا افراد امين و مطمئن بسپرند و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان فالگير، رمال و غيره به منازل خود جلوگيري كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha