• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91022011659
  • خبرنگار : 71234

با در خواست بررسي دليل قطع شدن مذاكرات از راديو؛

توكلي اخطار داد: گزارش تلفيق از بودجه، قابل بررسي نيست

توكلي اخطار داد: گزارش تلفيق از بودجه، قابل بررسي نيست

رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس،‌ نسبت به قطع شدن بخشي از مذاكرات رسمي مجلس از طريق راديو، اخطار داد.

رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس،‌ نسبت به قطع شدن بخشي از مذاكرات رسمي مجلس از طريق راديو، اخطار داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، احمد توكلي در صحن علني امروز (چهارشنبه) با استناد به اصل 69 قانون اساسي در مورد پخش شدن مذاكرات مجلس از طريق راديو رسمي كشور گفت: چند دقيقه بعد از اينكه بنده نطق خود را در مخالفت با كليات لايحه بودجه ايراد مي‌كردم مذاكرات از طريق راديو قطع شد و بعد از آن تا زمان ايراد نطق موافق وصل شد.

وي افزود:‌درست است كه اين موضوع به دليل بروز اشكال فني باشد نمي‌‌توانيم كسي را متهم كنيم ولي از هيات رييسه درخواست دارم كه موضوع رسيدگي كند و گزارشي ارائه نمايد.

اين عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس نيز در تذكر ديگري با استناد به ماده 216 آيين‌نامه داخلي گفت: كميسيون تلفيق بعد از حداكثر يك ماه موظف است كه گزارش خود را به مجلس ارائه نمايد كه متاسفانه اكنون اين گزارش ناقص به مجلس ارائه شده است.

توكلي افزود: بنده اضطرار زماني را درك مي‌كنم و حتي ممكن است به همين دليل به كليات نيز راي بدهم اما نبايد اين به يك بدعت تبديل شود كه هر سال گزارش تلفيق ناقص‌تر از سال قبل به مجلس ارائه شود. از اين رو چون اين گزارش نهايي نيست آن را قابل بررسي در مجلس نمي‌دانم.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني در پاسخ به تذكر توكلي در مورد قطع شدن مذاكرات از طريق راديو سراسري گفت: مطمئنا اين موضوع به دليل بروز اشكال فني بوده است ولي باز هم ما رسيدگي مي‌كنيم.

وي در مورد تذكر ديگر توكلي در مورد گزارش كميسيون تلفيق، ضمن وارد دانستن اين اشكال، گفت: با وجودي كه اشكالي در مورد ناقص بودن گزارش وارد است اما با توجه به شرايط باز هم نمايندگان مي‌توانند نظر خود را راجع به كليات بدهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha