• یکشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91022414393
  • خبرنگار : 71368

نجات زن جوان از چنگال اراذل و اوباش متجاوز

نجات زن جوان از چنگال اراذل و اوباش متجاوز

مردي كه قصد داشت تا با ربودن زني جواني او را مورد آزار و اذيت قرار دهد، توسط عومال گشت انتظامي پليس دستگير شد.

مردي كه قصد داشت تا با ربودن زني جواني او را مورد آزار و اذيت قرار دهد، توسط عومال گشت انتظامي پليس دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران کلانتری 171 مصطفی‌خمینی در 27 فروردين ماه سال‌جاري در حین گشت‌زنی در اتوبان تهران ـ قم متوجه درخواست‌های کمک سرنشین زن یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ، در صندلی عقب خودرو شدند که راننده‌ آن با سرعت زياد در حال حرکت داخل اتوبان بود.

در ادامه تعقیب و گریز و عدم‌توجه راننده پراید به دستور ایست پلیس، مأموران کلانتری اقدام به تیراندازی هوایی کرده که راننده پراید در نزدیکی عوارضی تهران ـ قم ، مسیر خود را به سمت یکی از جاده‌های فرعی و خاکی اتوبان تغییر داد که در نهايت راننده پراید کنترل خودرو را از دست داده و لاستیک پراید به داخل گودالی می‌افتد که همین موضوع باعث توقف خودرو و نجات سرنشین زن پراید می‌شود.

با توقف پراید، مأموران به تعقیب راننده پراید پرداخته و با وجود درگیری میان مأموران و راننده پراید و تلاش این شخص برای فرار از دست مأموران، سرانجام متهم 33ساله به نام «مجید . م» دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

با انتقال سرنشینان پراید به کلانتری، سرنشین زن پراید، در اظهارات اولیه خود عنوان داشت که راننده پراید قصد آزار و اذیت و تجاوز به وی را داشته است .

با ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی، زن شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه براي خرید به خیابان 20 متری افسریه رفته بودم كه سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ شدم که ناگهان راننده پراید مسیر حرکت خود را تغییر داد و با سرعت زیادی شروع به حرکت کرد. با تغییر مسیر حرکت، به راننده پراید اعتراض کردم که ناگهان وی شروع به تهدید کرد؛ تصمیم گرفتم تا خود را از ماشین به بیرون پرتاب كنم که راننده پراید با افزایش سرعت ماشین، به صورت دیوانه‌وار به مسیر خود ادامه داد و همین موضوع باعث شد تا نتوانم خودم را از ماشین به بیرون پرتاب كنم. در حالی که به راننده پراید التماس می‌کردم که مرا رها کند، متوجه شدم که او قصد آزار مرا دارد و او به صراحت نیز قصد خود را از سوارکردن من به ماشین عنوان کرد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان به تحقیق از «مجید» پرداخته و متهم در همان مراحل اولیه تحقیقات، به ناچار لب به اعتراف گشود و به «آدم‌ربایی و تلاش برای آزار و اذیت» اعتراف کرد.

به گزارش ايسنا، كارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده و در بررسی سوابق مجرمانه متهم اطلاع پیدا کردند که مجید از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه‌داری است که دارای سوابق متعدد دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف زورگیری، شرارت، درگیری با مأموران، شرب خمر، سرقت و .... است و از سال 80 تاکنون، بارها دستگیر و روانه زندان شده است .

سرهنگ کارآگاه مرتضی رستمی، ريیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به آدم‌ربایی و تلاش برای آزار و اذیت و احتمال افزایش دیگر جرایم ارتکابی از سوی متهم، قرار قانونی صادر و شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وي از کلیه شهروندان بویژه خانم‌ها که توسط سرنشین پراید سفید رنگ مورد زورگیری یا آزار و اذیت قرار گرفته‌اند خواست تا براي شناسایی متهم و طرح شکایات به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع درشهرری ـ خیابان آستانه مراجعه كنند و اطمینان داشته باشند که هرگونه شکایت آنان نزد پلیس محرمانه بوده و پلیس خود را موظف به حفظ اسرار شهروندان می‌داند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha