• سه‌شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91022616074
  • خبرنگار : 71368

جنایت زوج شیشه‌اي با «نانچیکو»

 جنایت زوج شیشه‌اي با «نانچیکو»

كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ عاملان قتل مردي به وسيله نانچیکو را دستگير كردند.

كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ عاملان قتل مردي به وسيله نانچیکو را دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران کلانتری 110 شهدا در ساعت 21 ، ششم ارديبهشت ماه سال 89 از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان کشف جسد متعلق به «نادر» 50ساله داخل خانه‌ای در خیابان درودیان قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، برادر مقتول به مأموران گفت كه زمانی که از طریق اعضای خانواده برادرم اطلاع پیدا کردم که او به خانه نیامده و به تماس تلفن همراه خود نیز پاسخ نمی‌دهد، به خانه پدری‌مان در خیابان درودیان آمدم و پس از ورود به خانه با جنازه دست و پا بسته شده برادرم روبرو شدم.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرسی ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، پرونده براي رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با آغاز تحقیقات میدانی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول، خانه پدری خود را به مکانی برای خرید و فروش و مصرف موادمخدر تبدیل کرده است.

در ادامه تحقیقات، تعدادی از همسایگان در اظهارات مشابه عنوان داشتند که چند ساعت قبل از کشف جسد، دو نفر به اسامی «امیرحسین . ش» 25 ساله معروف به «کاکا» به همراه خانم جوانی ـ حدودا 22 ساله ـ به نام «مهسا.الف» معروف به «مهناز» که پیش از این بارها برای خرید یا مصرف مواد به این محل مراجعه داشته‌اند را، در حال خروج از منزل مشاهده کرده‌اند.

بنا به اطلاعات بدست آمده از تحقیقات میدانی، «امیرحسین» و «مهسا» در زمان خارج‌شدن از محل جنایت، ابتدا قصد داشته‌اند تا با استفاده از موتورسیکلت متعلق به مقتول از محل متواری شوند که به علت روشن نشدن موتورسیکلت، با رهاکردن موتور داخل کوچه به صورت پیاده و با حالتی بسیار وحشت زده محل را ترک کردند.

با توجه به اطلاعات بدست آمده درباره حضور یک زن و مرد جوان در محل جنایت و متواری شدن آنان از این محل، کارآگاهان با شناسایی محل سکونت مهسا و امیرحسین در خیابان 17 شهریور ـ خیابان شکوفه، در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که خانواده این دو نفر در همسایگی یکدیگر بوده و «مهسا» و «امیرحسین» به واسطه اعتیاد به شیشه و مصرف مشترک مواد با یکدیگر ارتباط پیدا کردند.با توجه به متواری بودن مهسا و امیرحسین از محل سکونتشان و بلامکاني این دو و با توجه به اعتیاد شدیدشان به مصرف شیشه که احتمال ارتکاب هرگونه جرایم بویژه سرقت را از سوی آنان قوت می‌داد، مشخصات هر دو متهم تعقیب در اختیار کلیه مراکز انتظامی سطح کشور بویژه کلانتری‌ها و پایگاه‌های پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، سرانجام با پیگیری‌های انجام شده درباره دستگیری متهمان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که امیرحسین در آذرماه سال گذشته به اتهام «سرقت» و «خرید فروش موادمخدر» دستگیر و روانه زندان شده است، با انجام هماهنگی‌هاي قضایی، متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

با انتقال متهم (امیرحسین) به اداره دهم و آغاز تحقیقات وی صراحتا به مشارکت در جنایت اعتراف و ضمن معرفی مهسا به عنوان عامل اصلی جنایت، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: از آنجائی که دیگر پولی برای خرید مواد نداشتیم، تصمیم گرفتیم تا به بهانه خرید مواد و برای سرقت وجوه نقد و موادخدر، به خانه مقتول برویم؛ پس از ورود به داخل خانه، با یکدیگر درگیر شدیم که بلافاصله من اقدام به زدن اسپری اشک‌آور به صورت او کرده و در همین زمان با کمک مهسا، دست، پا و دهان مقتول را بسته مهسا با زنجیر یک عدد «نانچیکو» که داخل خانه پیدا کرده بود، اقدام به خفه کردن مقتول کرد.

متهم در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان گفت كه پس از کشته‌شدن مقتول و در بازرسی خانه به دنبال پول و مواد گشته اما موفق به پیداکردن مواد یا پول‌های داخل خانه نشدیم و برای همین تصمیم به سرقت موتورسیکلت گرفتیم که آن نیز روشن نشد.

با اعترافات بدست آمده از امیرحسین و شناسایی مخفی‌گاه مهسا در خانه یکی از دوستانش واقع در خیابان نبردشمالی دستگير شد كه وي درباره نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: آنقدر زنجیر نانچیکو را به دور گردن مقتول نگهداشتم که صورتش سیاه شد و دیگر نفس نکشید.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهمان درباره ارتکاب جنایت به دستور مقام قضایی قرار بازداشت موقت برای متهمان پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی درمورد اين پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha