• جمعه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91022917211
  • خبرنگار : 71368

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران خبرداد:

انهدام باند 11 نفره راهزنان ملارد

انهدام باند 11 نفره راهزنان ملارد

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با اعلام خبر انهدام باند 11 نفره سارقان زورگير گفت: اين افراد در اعترافات خود به 40 فقره خفت‌ و زورگيري اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با اعلام خبر انهدام باند 11 نفره سارقان زورگير گفت: اين افراد در اعترافات خود به 40 فقره خفت‌ و زورگيري اعتراف كردند.

سرهنگ اصلاني در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح اين خبر گفت: با مراجعه چند نفر از شهروندان ساكن شهرستان ملارد به پليس آگاهي مبني بر وقوع چند فقره زورگيري، تحقيقات در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.

وي با بيان اينكه اين افراد عنوان كردند كه چند سارق زورگير با ارعاب و تهديد ضمن سرقت وجوه نقد، تلفن همراه و اشياي قيمتي آنان را به سرقت بردند، گفت: با به دست آمدن اين اطلاعات تيمي از ماموران پليس آگاهي دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با بيان اينكه بررسي‌هاي پليسي نشان داد كه شيوه و شگرد سارقان در اكثر سرقت‌هاي ثبت شده يكسان است گفت: با انجام تحقيقات تكميلي سرنخي از دو عضو اين باند در شهرستان ملارد كشف و اين دو نفر دستگي و به پليس آگاهي منتقل شدند.

اصلاني افزود: با دستگيري اين دو نفر پرونده وارد مرحله تازه‌تري شد و در بازجويي پليس از متهمان مشخص شد افراد دستگيرشده عضو باند 11 نفره سارقان بودند كه در سطح ملارد از شهروندان زورگيري مي‌كردند.

وي با بيان اينكه ماموران در يك عمليات ضمن شناسايي 9 نفر ديگر از اعضاي باند سارقان زورگير توانستند آنان را به صورت همزمان دستگير كنند، گفت: آيدين، رضا، رمضان، جمال، مهران، كامران، مسعود، محمد و محمدرضا دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با بيان اينكه متهمان دستگيرشده در بازجويي پليس اعتراف كرد با تشكيل باند زورگيري 11 نفره از شهروندان اخاذي مي‌كردند، گفت: اين افراد با استفاده ازسلاح‌هاي سرد اقدام به زورگيري و خفت‌گيري از شهروندان مي‌كردند.

اصلاني خاطرنشان كرد: سارقان در اعترافات خود شيوه زورگيري خود را اينچنين عنوان كردند كه با طعمه قرار دادن زني از همدستان خود، افراد را تحت مسافر سوار خودرو كرده و با تغيير مسير در مكان‌هاي خلوت و تاريك و با تهديد سلاح سرد اقدام به زورگيري و خفت‌گيري از شهروندان مي‌كردند.

وي با بيان اينكه اعضاي باند 11 نفره سارقان در بازجويي‌هاي پليسي به 40 فقره خفت‌گيري و شش فقره سرقت خودرو فاقد پلاك اعتراف كردند گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا نشدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha