• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91023017644
  • خبرنگار : 71368

باند سارقان وحشت متلاشي شد

باند سارقان وحشت متلاشي شد

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از انهدام باند پنج نفره سارقان منازل كه با شناسايي ويلاهاي پراكنده و با بستن دست و پاي ساكنان منزل اقدام به سرقت مي‌كردند، خبر داد.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از انهدام باند پنج نفره سارقان منازل كه با شناسايي ويلاهاي پراكنده و با بستن دست و پاي ساكنان منزل اقدام به سرقت مي‌كردند، خبر داد.

سرهنگ اصلاني در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه ماموران انتظامي پاسگاه زركان شهرستان شهريار در حين گشت‌زني در سطح شهر به فردي به نام «فردين» مظنون و وي را دستگير كردند، گفت: متهم در بازجويي‌هاي اوليه به سرقت منزل اعتراف و سارق براي انجام تحقيقات تكميلي به پليس آگاهي منتقل شد.

وي افزود: با ارجاع پرونده سرقت به پليس آگاهي كارآگاهان تحقيقات خود را از متهم دستگيرشده آغاز كرده و «فردين» در بازجويي‌ها،‌ پرده از راز سرقت‌هاي منزل در سطح شهرستان شهريار، رضي‌آباد و زركان برملاء كرد و مشخص شد متهم با همدستي چهارنفر ديگر با تشكيل باند اقدام به سرقت منازل مي‌كرده است.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با بيان اينكه با اطلاعات به دست آمده، ماموران پليس آگاهي پس از شناسايي محل تجمع اعضاي باند سارقان در يك عمليات غافلگيرانه چهارعضو باند سرقت منازل به نام «رحيم»، «امير»، «سيروس» و «پرويز» را در زيرزمين منزلي در رضي‌آباد شهريار دستگير كردند، گفت: اعضاي اين باند در بازجويي‌هاي پليسي اعتراف كردند كه پس از شناسايي منازلي كه در مناطق خلوت قرار داشته يا با شناسايي ويلاهاي پراكنده در ساعات پاياني شب با گماردن فرد به عنوان نگهبان در محل سرقت وارد ساختمان شده و با ارعاب و تهديد و بستن دست و پاي ساكنان منزل اقدام به سرقت طلا و وجوه نقد آنان مي‌كردند.

وي با بيان اينكه سارقان در بازجويي پليس به 12 فقره سرقت به عنف و يك فقره سرقت احشام در شهرهاي شهريار، رضي‌آباد و زركان اعتراف كردند، گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha