• دوشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 91030100457

ليگ تنها رويداد برگزار شده در يك سال

بسكتبال بانوان همچنان بدون برنامه!

بسكتبال بانوان همچنان بدون برنامه!

حدود دو ماه از سال 91 مي‌گذرد اما فدراسيون بسكتبال اعلام مي‌كند هنوز برنامه‌اي براي بانوان ندارد تا پس از پايان ليگ برتر در اسفند سال 90، بانوان بسكتبال همچنان خانه‌نشين بمانند.

حدود دو ماه از سال 91 مي‌گذرد اما فدراسيون بسكتبال اعلام مي‌كند هنوز برنامه‌اي براي بانوان ندارد تا پس از پايان ليگ برتر در اسفند سال 90، بانوان بسكتبال همچنان خانه‌نشين بمانند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، چندي پيش بود كه اكبرآبادي معاون امور بانوان وزارت ورزش عنوان كرده بود كه وقتي برنامه‌اي براي تيم ملي بسكتبال بانوان وجود ندارد چه لزومي به وجود اين تيم است. صحبتي كه از سوي رسانه‌ها و مسئولان فدراسيون مورد انتقاد قرار گرفت. آن زمان بود كه مشحون رييس فدراسيون بسكتبال اظهار كرد كه فدراسيون در اين بخش بي‌برنامه نيست بلكه در اين مدت براي حضور بانوان با پوشش اسلامي در رقابت‌هاي بين‌المللي تلاش كرده است اما اين اقدامات هيچ نتيجه‌اي را در بر نداشته است.

مشحون عنوان كرده بود كه بارها از كشورهاي اسلامي براي حضور در اين تورنمنت دعوت شده تا تورنمنتي را در ايران انجام دهند اما كشورهاي ديگر استقبالي نكرده‌اند. تنها اتفاق مهم در حوزه بسكتبال بانوان را مي‌توان برگزاري ليگ برتر عنوان كرد ليگي كه به گفته نايب رييس بانوان فدراسيون به دليل بالا بودن سطح كيفي انگيزه زيادي براي بازيكنان به وجود مي‌آورد!

اما همه چيز از بسكتبال بانوان به چند ماه برگزاري ليگ ختم مي‌شود و ديگر هيچ تا اين سوال مطرح شود كه آيا راه حلي براي اين بي‌برنامگي وجود ندارد؟

فاطمه كرم‌زاده نايب رييس فدراسيون بسكتبال در اين باره به ايسنا مي‌گويد: تنها يك سالن تمرين براي بسكتبال وجود دارد كه آن هم در اختيار آقايان است بايد ببينيم كه چه زماني اين سالني مي‌تواند در اختيار بانوان قرار گيرد تا جلسات تمريني براي تيم ملي بگذاريم. قرعه‌كشي ليگ بسكتبال بانوان اواخر خردادماه انجام مي‌شود و ليگ‌هاي دسته دو در تيرماه، دسته يك در شهريورماه و ليگ برتر در مهرماه آغاز خواهد شد.

به گفته كرم زاده فعلا برنامه خاصي براي تيم بسكتبال بانوان وجود ندارد.

وي با اشاره به اينكه با توجه به فصل امتحانات، معمولا مسابقه‌اي در اين زمان نداريم در عين حال تصريح مي‌كند: تيم ملي بسكتبال ايران بايد هميشه آماده باشد تا اگر يك بازي مسابقه‌اي پيش آمد بازيكنان آمادگي حضور در اين رقابت‌ها را داشته باشند.

به گزارش ايسنا، گاهي بايد به مسئولان يادآور شد كه تعطيلي تيم ملي راه حل مناسبي در برابر بي‌برنامگي حوزه بسكتبال نيست اما گذشتن از كنار اين مسئله هم نمي‌تواند چاره‌اي براي بانوان ورزشكار در اين رشته پرطرفدار باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha