• یکشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91030704345
  • خبرنگار : 71431

حمله حيوانات وحشي به پايتخت؛

كشف بزمجه 90 سانتيمتري در بوستان‌ و روباه در آپارتمان!

كشف بزمجه 90 سانتيمتري در بوستان‌ و روباه در آپارتمان!

يك بزمجه سرگردان در يكي از بوستان‌هاي‌ پايتخت و يك قلاده روباه در يك مجتمع مسكوني توسط آتش‌نشانان به مركز نگهداری از حیوانات تحویل داده شد.

يك بزمجه سرگردان در يكي از بوستان‌هاي‌ پايتخت و يك قلاده روباه در يك مجتمع مسكوني توسط آتش‌نشانان به مركز نگهداری از حیوانات تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی یگانه، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل در اين‌باره گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران روز شنبه با دریافت خبر مشاهده حیوانی در پارك مدرس در پشت ایستگاه 9 آتش‌نشانی، آتش‌نشانان این ایستگاه را به این محل اعزام كردند.

يگانه ادامه داد: بزمجه 90 سانتيمتري عصبانی كه به علت نامعلوم در محوطه پارك مدرس سرگردان و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، توسط آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و بدون هیچ‌گونه آسیبی، به دام افتاد و به مراكز نگهداری از این‌گونه حیوانات تحویل داده شد.

بزمجه

بزمجه

كشف روباه در آپارتمان!

خبر به دام افتادن بزمجه در جنوب پايتخت در حالي مطرح شد كه شب گذشته نيز یک قلاده روباه در موتورخانه يك ساختمان مسکونی در مركز پايتخت، توسط آتش‌نشانان كشف شد.

به گزارش ايسنا، علیرضا جبارزاده، فرمانده نجات‌گران در اين باره گفت: ساکنان یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در تماس با سامانه 125 وجود این روباه را در ساعت 20:39 شب گذشته اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران گروه امداد و نجات 14 را به محل اعلام شده در میدان سلماس خیابان شهریار اعزام کرد و این روباه عصبانی را كه داخل موتورخانه‌اي در يك ساختمان محبوس شده بود را به دام انداختند.

به گفته وي، ساکنان مجتمع مسکونی به وسیله خاموش‌كننده CO2 و ایجاد بی‌حسی، از فرار این حیوان و آسیب احتمالی به ديگر ساکنان جلوگیری کرده بودند.

جبارزاده با اشاره به عملیات آتش‌نشانان افزود: گروه امداد و نجات با استفاده از تجهیزات ویژه بدون هیچ آسیبی این روباه را به دام انداخته و به باغ‌وحش پارک پردیسان تحویل دادند.

روباه

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha