• جمعه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91032614740
  • خبرنگار : 71368

دستگيري قاتل فراري در ساختمان نيمه‌كاره

دستگيري قاتل فراري در ساختمان نيمه‌كاره

سرپرست پليس آگاهي ويژه غرب استان تهران از دستگيري متهم به قتلي خبر داد كه در جريان يك نزاع خياباني جواني 25 ساله را به قتل رسانده بود.

سرپرست پليس آگاهي ويژه غرب استان تهران از دستگيري متهم به قتلي خبر داد كه در جريان يك نزاع خياباني جواني 25 ساله را به قتل رسانده بود.

سرهنگ رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح اين خبر گفت: ماموران كلانتري شهرستان قدس در اواخر سال گذشته از طريق تماس مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان وقوع يك فقره نزاع و درگيري خياباني در يكي از خيابان‌هاي شهرقدس قرار گرفتند.

وي با بيان اينكه ماموران گشت براي تعيين صحت و سقم ماجرا راهي محل حادثه شدند، گفت: با حضور ماموران پليس و بررسي صحنه قتل مشخص شد، مرد جواني بر اثر اصابت چاقو به قفسه سينه مجروح شده و پس از انتقال به بيمارستاني در شهريار جان باخته است.

سرپرست پليس آگاهي ويژه غرب‌استان تهران، گفت: ماموران در بررسي اوليه دريافتند فردي به علت عدم‌كنترل خشم جوان 25 ساله‌اي را به قتل رسانده و از محل متواري شده است.

وي با بيان اينكه با تائيد خبر مرگ اين جوان تحقيقات پليس براي واكاوي زواياي پنهان اين پرونده آغاز شد، گفت: تحقيقات پليسي نشان داد متهم به قتل داراي مشكلات مالي با دوست خود «مقتول» بوده و در روز حادثه نيز به دليل بحث بر سر مشكلات مالي با وي درگير و به علت عدم‌كنترل خشم با ضربه چاقو دوستش را به قتل رسانده است.

رضايي افزود: ماموران در بررسي‌ها چهار عامل نزاع خياباني در شهرستان قدس را در يكي از شهرك‌هاي اقماري اين شهرستان مورد شناسايي قرار داده و دستگير كردند.

سرپرست پليس آگاهي غرب استان تهران گفت: با دستگيري عاملان نزاع ماموران در بازجويي مشخصات كامل متهم به قتل فراري را به دست آورده و در يك عمليات پليسي اين فرد را درحالي‌كه در يك ساختمان نيمه‌كاره در شهرستان قدس پنهان شده بود را دستگير كردند.

وي افزود: متهم به قتل پس از دستگيري در بازجويي و تحقيقات پليسي به بزه انتسابي اعتراف كرد و اختلاف بر سر مسائل مالي را انگيزه اصلي خود عنوان كرد.

رضايي افزود: اين متهم در اعترافات خود عنوان كرد كه از مدت پيش با مقتول بر سر مسائل مالي اختلاف داشته است و از آنجايي كه اين مسئله از طريق گفت‌وگو به نتيجه نرسيده بود، اين افراد در مواجهه حضوري به همراه دوستان خود با مقتول درگير شده و پس از ضرب و شتم مقتول وي را به قتل رسانده و از محل متواري شده است.

وي افزود: متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha