• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91040704257
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

پسرمعتاد،برادرش را با چاقو از پاي درآورد

پسرمعتاد،برادرش را با چاقو از پاي درآورد

سرهنگ محمد اکبری‌کنعان درتشريح اين خبر با بیان اينكه دو برادر به نام‌های «ع.م» و «ب.م» به علت اختلافی که باهم پیدا می‌کنند با همدیگر درگیر شدند، تصریح کرد: از طریق فوریت‌های پلیس 110 به ماموران کلانتری 12 «اثیرالدین» شهرستان ابهر اعلام و ماموران به محل اعلامی اعزام شدند. وي خاطرنشان کرد: ماموران با حضور در محل دریافتند در این نزاع و درگیری «ع.م» 25 ساله با یک قبضه چاقو برادر 23 ساله‌اش به نام «ب.م» را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهراز دستگيري جوانی 25 ساله معتادي خبر داد كه برادرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود. به گزارش سرويس«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه زنجان، سرهنگ محمد اکبری‌کنعان درتشريح اين خبر با بیان اينكه دو برادر به نام‌های «ع.م» و «ب.م» به علت اختلافی که باهم پیدا می‌کنند با همدیگر درگیر شدند، تصریح کرد: از طریق فوریت‌های پلیس 110 به ماموران کلانتری 12 «اثیرالدین» شهرستان ابهر اعلام و ماموران به محل اعلامی اعزام شدند. وي خاطرنشان کرد: ماموران با حضور در محل دریافتند در این نزاع و درگیری «ع.م» 25 ساله با یک قبضه چاقو برادر 23 ساله‌اش به نام «ب.م» را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی ابهر با اعلام اینکه برادرمجروح براي مداوا به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: متهم که قصد فرار داشت توسط ماموران دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برادر کوچکتر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جانش را از دست داد، گفت: متهم به قتل درباره نحوه وقوع قتل گفت حدود 6 سال است که اعتیاد به موادمخدر دارم و چندی است گرایش به مصرف شیشه و حشیش نیز پیدا کرده‌ام و از طرف خانواده دو مرحله در کمپ ترک اعتیاد بستری و پس از یکسال از ازدواج، زنم را طلاق داده‌ام. در خانه مهمان داشتیم و با برادرم سر رعایت ادب حرفمان شد از خانه خارج شدم و با خود گفتم حتما برادرم «ب» دنبالم می‌آید و من هم در اولین فرصت او را می‎زنم به خانه پدربزرگم رفته و یک چاقو برداشته و زیر آستینم پنهان کردم و وقتی بیرون آمدم دیدم برادرم با دوچرخه دنبالم می‌گردد و یک آجر هم در دست دارد.

اکبری‌کنعان در ادامه افزود: متهم در ادامه گفت كه در خیابان 45 متری برادرم را دیدم و با هم درگیر شديم، به او گفتم چرا اذیتم می‌کنی؟ او خواست با آجر مرا بزند که من هم با چاقو به شکم او زدم خواستم سرش را ببرم که یکی از هکلاسی‎هایم مانع شد و وقتی دیدم برادرم خونی شده و زخم برداشته پا به فرار گذاشتم که پس از دقایقی توسط پلیس دستگیر شدم و الان هم از کار خود پشیمان نیستم و از خدا می‌خواستم برادرم بمیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در خاتمه با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر عواقب خطرناکی برای فرد، خانواده و جامعه در پی دارد، گفت: یکی از پیامدهای موادمخدر در جامعه وقوع جرائم خشن از قبیل قتل است.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha