• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۱ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91041308309
  • خبرنگار : 71431

برخورد مرگبار اتويوس مسافربري با كاميون

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور خبرداد: برخورد پرايد با پژو 7 قرباني گرفت

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور خبرداد: برخورد پرايد با پژو 7 قرباني گرفت

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا از مرگ هفت تن در جريان برخورد يك دستگاه پرايد با سواري پژو در استان سمنان خبر داد.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا از مرگ هفت تن در جريان برخورد يك دستگاه پرايد با سواري پژو در استان سمنان خبر داد.

سرهنگ رضا سلبي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: برخورد يك دستگاه سواري پرايد با خودرو پژو در ساعت 8:35 روز گذشته در محور گرمسار - قم واقع در استان سمنان سبب مرگ هفت تن و جراحت دو تن ديگر شد.

وي علت اين حادثه را تجاوز به چپ از جانب سواري پرايد اعلام كرد.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا همچنين با اشاره به واژگوني يك دستگاه مسافربري در كيلومتر 42 محور كرج - قزوين اظهاركرد: تخطي از سرعت مطمئنه از سوي راننده اتوبوس سبب برخورد آن با يك دستگاه كاميون بنز و واژگوني آن شد.

به گفته سلبي در جريان اين حادثه دو تن كشته و چهار تن ديگر مجروح شدند.

وي از وقوع تصادف ميان يك دستگاه ميدل‌باس با كشنده بنز در استان اصفهان، خبرداد و افزود: اين حادثه سبب زخمي‌شدن 10 تن در كيلومتر 30 محور فولادشهر به نجف‌آباد شد.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با بيان اينكه عدم‌رعايت فاصله طولي از جانب راننده ميدل‌باس علت اين حادثه اعلام شد، اظهاركرد: با توجه به تعداد مجروحان ميدل‌باس و اين موضوع كه سرنشينان اين وسيله نقليه از كمربند ايمني استفاده نكرده‌اند، شهروندان و مسافران اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌ها بايد توجه داشته باشند كه استفاده از كمربند ايمني براي تمام آنان اجباري است و پليس به منظور پيشگيري از بروز حوادث و آسيب‌هاي اجتماعي از تردد اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌هايي كه سرنشينان آن نسبت به كمربند ايمني اقدام نكرده‌اند، جلوگيري خواهد كرد.

سلبي همچنين درباره وضعيت ترافيكي جاده‌هاي كشور به ايسنا گفت: جاده هراز تا 21 تيرماه از 18عصر تا 8 صبح به دليل انجام عمليات عمراني مسدود است كه البته اين انسداد در ايام پنجشنبه و جمعه اجرا نخواهد شد.

وي تخطي از سرعت مطمئنه، توجه نكردن به جلو، رعايت‌نكردن فاصله طولي، برخورد وسيله نقليه با عابرپياده و تجاوز به چپ را در صدر علل بروز حوادث رانندگي در جاده‌هاي كشور برشمرد و گفت: از اين ميان قريب به يك‌سوم درصد تصادفات به واژگوني منجر شده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha