• شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91043118793
  • خبرنگار : 71431

جواني ناپدري‌اش را آتش زد

جواني ناپدري‌اش را آتش زد

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري جواني كه اقدام به قتل ناپدري‌اش كرده بود، خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري جواني كه اقدام به قتل ناپدري‌اش كرده بود، خبر داد.

سرهنگ نورالله ملكي در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام وقوع آتش‌سوزي عمدي يك‌دستگاه خودروي سواري و جراحت شديد راننده آن در اوايل تيرماه به مركز فوريت‌هاي پليسي 110، ماموران به محل حادثه اعزام و بررسي‌ها و تحقيقات خود را آغاز كردند.

فرمانده انتظامي بهشهر ادامه داد: ماموران در تحقيقات اوليه خود متوجه شدند، فرد يا افرادي پس از ورود به خانه اقدام به آتش‌زدن خودروي پارك در حياط منزل كرده‌اند و پس از به سراغ صاحب خانه رفته و با ريختن بنزين به رويش، وي را نيز به آتش كشيده و از محل متواري شده‌اند.

ملكي با بيان اينكه پس از گذشته سه هفته از وقوع حادثه و مرگ صاحبخانه پرونده در مسير جديدي، قرار گرفت، اظهاركرد: در ادامه تحقيقات و پس از بدست آمدن سرنخ‌هايي از عاملان جنايت، كارآگاهان پليس آگاهي با بررسي صحنه جرم و انجام اقدامات اطلاعاتي، سه جوان مظنون به قتل را شناسايي كنند.

به گفته وي، ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضايي متهمان را دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند.

فرمانده انتظامي بهشهر با اشاره به اعترافات افراد دستگيرشده در بازجويي‌ها خاطر نشان كرد: متهمان در اظهارات خود به پليس معترف شدند كه با همكاري فردي به هويت «س-ع» كه پسر خوانده مقتول است، دست به اين جنايت زده‌اند.

ملكي با بيان اينكه ماموران مخفي‌گاه متهم اصلي را در يكي از شهرستان‌هاي همجوار شناسايي كردند به ايسنا گفت: متهم پس از هماهنگي‌ قضايي در يك اقدام غالفگيرانه در مخفي‌گاهش دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند.

وي با بيان اينكه متهم در بازجويي‌ها ابتدا منكر واقعيت بود اما پس از رويارويي با ادله و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و مدعي شد كه به دليل اختلاف مالي با ناپدري‌اش ابتدا به قصد ارعاب وي، وارد منزلش شده و خودرويش را به آش كشيده‌ است گفت: با توجه ايجاد سر و صدا و نيز شناسايي آنان از سوي ناپدري، متهم و همدستانش با ريختن بنزين به روي ناپدري، او را نيز به آتش كشيده و از محل متواري شدند.

ملكي خاطرنشان كرد: پس از استماع اعترافات عوامل اين جنايت،‌ آنان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا منتقل شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha