• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 91050100563
  • منبع : نمایندگی فارس

اعضاي باند سارقان مسلح مغازه‌هاي شيراز دستگير شدند

اعضاي باند سارقان مسلح مغازه‌هاي شيراز دستگير شدند

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح در شیراز و کشف 10 فقره سرقت مسلحانه از آنان خبر داد.

فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح در شیراز و کشف 10 فقره سرقت مسلحانه از آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه فارس، سردار سرتيپ پاسدار سيروس سجادیان امروز در جمع خبرنگاران و در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه طی سال‌های 88 تا 91 در سطح شهرستان شيراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وي با بيان اينكه اكيپي از ماموران مجرب تيم وي‍ژه مبارزه با سرقت‌هاي مسلحانه در این خصوص تشکیل و پيگيري پرونده را عهده‌دار شد،‌ اضافه كرد: در بررسي‌ها مشخص شد سارقان در انجام سرقت‌ها با تیراندازی و مجروح کردن افراد، اقدام به سرقت از مغازه‌های سوپرمارکت و منازل در سطح شهر شیراز می‌کردند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران پس از تحقیقات لازم و بررسی صحنه‌هاي وقوع جرم، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اعضاي این باند سارق مسلح که از متهمان تحت تعقيب و متواری بودند را شناسايي کردند.

سجادیان افزود: پس از شناسايي مخفيگاه متهمان، با انجام چندين عمليات طراحي شده منسجم و هماهنگ، طي يك هفته تلاش بي‌وقفه توسط ماموران، اعضاي اصلي باند متشکل از یک نفر زن به نام "م – ع" 20 ساله تبعه افغانستان و سه نفر مرد به نامهای "د – ر" 23 ساله، "ع – م" 21 ساله تبعه افغانستان معروف به اميد و "ع – ر" 22 ساله دستگير شدند.

وی بیان کرد: يك قبضه اسلحه كلاش تاشو مورد استفاده در صحنه‌هاي جرم از زن سارق دستگير شده، به همراه چندين قبضه سلاح سرد از جمله قمه و مقاديري مهمات اسلحه كلاش و مقداري اموال مسروقه از مخفيگاه آنان كشف شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در تحقیقات انجام شده بیش از 10 فقره سرقت مسلحانه از سارقان کشف، مالباختگان شناسایی و در مواجه حضوري با متهمان، شناسايي شدند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha