• شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 91050704276
  • منبع : نمایندگی قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم:

اراذل و اوباش در قم امنیت ندارند

ایسنا/قم جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش طی چند روز گذشته در قم خبر داد و گفت: اراذل و اوباش خوب بدانند که در قم امنیت ندارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش طی چند روز گذشته در قم خبر داد و گفت: اراذل و اوباش خوب بدانند که در قم امنیت ندارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه قم؛ "سرهنگ میر حیدری" اظهار كرد: طی دو سه روز گذشته شش نفر از اراذل و اوباشی که با هنجارشکنی موجبات نارضایتی شهروندان را در قم فراهم کرده بودند، توسط ماموران این فرماندهی شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، ادامه داد: متهمان تحت تعقیب به اتهاماتی همچون ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، نگهداری مشروبات الکلی، درگیری با ماموران‌، مزاحمت تلفنی، سرقت، نگهداری مواد مخدر و غیره تحت تعقیب بودند که ضمن هماهنگی با دادستان قضایی استان عوامل یگان امداد با اعزام شش اکیپ نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ میرحیدری در ادامه از دستگیری یک ارازل و اوباش در شهر کهک نیز خبر داد و گفت: متهم حدود 9 سال از سوی محاکم قضایی تحت تعقیب بود.

به گفته وی؛ این متهم علاوه بر قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان باعث سلب آسایش مردم شهر کهک شده بود که توسط پلیس دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، گفت: این طرح بنا به درخواست شهروندان در جهت برقراری امنیت اجتماعی انجام می‌شود و متهمانی که در این رابطه دستگیر شده‌اند با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده می‌شوند.

سرهنگ میرحیدری با اشاره به آغاز فصل تابستان و افزایش سفرهای مردم و حضور در پارک‌ها و تفرج‌گاهها خاطرنشان کرد: انتظار مردم داشتن آرامش و امنیت اجتماعی است و پلیس در این راستا تمام تلاش خود را در استان به کار خواهد گرفت.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی و خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و غیره توسط افراد متخلف و قانون‌شکن در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha