• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91051006447
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معامله، رفيق‌كشي با ضربات چاقو را رقم زد

معامله، رفيق‌كشي با ضربات چاقو را رقم زد

روز گذشته كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان اصفهان در كمتر از چهار ساعت قاتل فراري را در صحنه قتل دستگير كردند.

روز گذشته كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي استان اصفهان در كمتر از چهار ساعت قاتل فراري را در صحنه قتل دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان و به نقل از مركز اطلاع‌رساني پليس اصفهان، سرهنگ حسين حسين‌زاده، رييس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار کرد: شب گذشته حوالي ساعت 22 با اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110، كارآگاهان جنايي اين پليس در جريان كشف جسدي در يكي از بزرگراه‌هاي حاشيه اصفهان قرار گرفتند.

وي افزود: كارشناسان بررسي صحنه جرم به همراه تيم ويژه مبارزه با قتل پليس آگاهي به محل كشف جسد اعزام و با جسد مردي مواجه شدند كه علاوه بر وجود آثار ضربات متعدد چاقو توسط خودروهاي عبوري نيز زير گرفته شده بود.

حسين‌زاده تصريح‌كرد: كارآگاهان در حال بررسي و جمع‌آوري آثار به جاي مانده در صحنه جنايت بودند كه فردي با مراجعه به آنان عنوان كرد كه دوست مقتول بوده و از پدرش خبر كشته‌شدن وي را شنيده و براي بررسي بيشتر به آن محل آمده است.

ریيس پليس آ‌گاهي اصفهان با بيان اينكه شواهد و مدارك حكايت از آن داشت كه قاتل به صحنه جنايت بازگشته است، ادامه داد: دوست مقتول كه «روح‌الله-الف» نام داشت به آگاهي منتقل و تحت‌بازجويي‌ قرار گرفت و نهايتاً با مشاهده مدارك و شواهد موجود به قتل اقرار كرد.

وي در خصوص جزئيات ماجرا گفت: متهم در اقارير خود عنوان كرد سر معامله‌اي كه با مقتول انجام داده بود با هم درگير شدند و وي را با ضربات چاقو از پاي درآورده و به قصد گمراه‌كردن مأموران به صحنه جنايت بازگشته اما در كمال ناباوري دستگير شده است.

حسين‌زاده با بيان اينكه اين قاتل در كمتر از 4 ساعت و با تيزهوشي كارآگاهان بررسي صحنه قتل دستگير شد، خاطرنشان كرد: متهم به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شدند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha