• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052516238
  • منبع : مطبوعات

دعوت سپاه حضرت محمد رسول الله ازمردم براي شركت در راهپيمايي روز قدس

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت روز قدس بيانيه‌اي صادر و بر حضور پرشور مردم در اين راهپيمايي تاكيد كرد.

سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت روز قدس بيانيه‌اي صادر و بر حضور پرشور مردم در اين راهپيمايي تاكيد كرد.

به گزارش گروه دريافت خبرخبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: سال‌ها از نامگذاري روز قدس به تدبير حكيمانه پيروز فرزانه انقلاب مي‌گذارد و در جمعه آخر ماه مبارك رمضان هر سال پايه‌هاي ظلم حكومت در ژيم جعلي اسراييل با خروش جهان اسلام به لرزه در مي‌آيد و هر روز زوال و نابودي آن به دست تواناي مظلومان فلسطين بيشتر مي‌شود.

معمار كبير انقلاب با دم مسيحيايي و نفحات رباني و دور انديشي الهي‌اش روز قدس را براي هميشه به تمامي مظلومين و مستضعفين هديه كرد و در حقيقت اين روز نماد آزادي و مقابله با تمامي ظالمين است. آن بزرگوار با نامگذاري اين روز به نام قدس عزيز بذر خودباوري، اميد و عزت اسلامي را در كالبد فسرده جهان اسلام دميد و مسلمانان و آزاديخواهان جهان هر سال با لبيك به نداي حق طلبانه امام و جانشين خلف و صالحش حضرت امام خامنه‌اي ( مد ظله العالي) خشم انقلابي و خيزش رهايي خود از بند مستكبرين و بيداري ملتهاي رنج كشيده در تمامي سرزمين‌هاي گرفتار شده در ظلم و ستم را فرياد مي‌زنند.

روز قدس روز فرياد مظلومان و مستضعفان عالم است كه به پشتيباني و حمايت از مردم ستمديده فلسطين و دفاع از قدس شريف، هيمنه استكبار جهاني و صهيونيزم غاصب را با شعار مرگ بر اسراييل و مرگ بر آمريكا در هم شكسته و در سال‌هاي اخير شعاع مبارزه با استكبار و استعمارگران اسراييلي از جغرافياي فلسطين به همه جهان اسلام گسترش يافته است.

تمامي ديده‌هاي بيدار در سراسر دنيا ديدند كه چگونه قدرت‌هاي پوشالي منطقه خاورميانه كه يوغ بندگي استبداد را بر گردن آويخته بودند يكي پس از ديگري فروريخت و روياي حكومت برنيل تا فرات رژيم صهيونيست غاصب، به كابوس دهشت زا مبدل شد.

حضور باشكوه و دشمن شكن امت اسلامي در راهپيمايي روز قدس تبلور عزم و اراده راسخ امت اسلام و بيداري ملل مسلماني است كه با خيزش و خشم انقلابي خود حكومت‌هاي دست نشانده و ديكتاتوري استكبار جهاني را در منطقه به زباله دان تاريخ فرستادند و با عزم و اراده و ايماني محكم و استوار مي‌روند تا پاره تن امت اسلام و قبله اول مسلمانان يعني قدس شريف را از چنگال حكومت ددمنشانه رژيم صهيونيستي و غاصب اسراييل اين فرزند نامشروع استكبار آزاد سازند.

موج بيداري اسلامي مظلومين و مستضعفين منطقه خاورميانه و خشم انقلابي جوانان در اروپا و زلزله سياسي جنبش وال استريت در قلب دنياي استكبار عليه نظام سرمايه داري، روز قدس امسال را از ديگر مناسبت‌ها و راهپيمايي‌هاي مسلمين جهان متمايز ساخته و همه دنياي استكبار، امسال نگاهشان به فرياد آزاديخواهان جهان است و خواهند ديد كه ملت‌ها در اين روز تاريخي نابودي آنها را فرياد مي‌زنند. لذا آنها سعي كرده‌اند با دسيه‌هاي شيطاني و نقشه‌هاي شوم اختلاف را در بين مسلمانان به خصوص مردم سوريه شعله‌ور سازند تا خود از اين خشم ملت‌ها در امان بمانند، غافل از اينكه حق هميشه ماندني است و ظالم بايد از بين برود چرا كه اين و عده خداوندگار مظلومان است كه " جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل كان زهوقا"

بسيجيان و رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، ضمن حضور در راهپيمايي دشمن شكن روز قدس از آحاد مردم شريف ايران دعوت مي‌نمايد تا بار ديگر با دعوت به نداي مرشد طريقت عشق و آزادي با شركت پرصلابت خود در اين حماسه عظيم ، با فرياد كوبنده مرگ بر اسراييل حمايت خود را از رهايي قدس شريف اين قلب تپنده جهان اسلام و ملت ستمديده فلسطين و بيداري اسلامي مردم خاورميانه و آزاديخواهان جهان اعلام نمايند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha