• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 91052516265
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

باند قاچاق شيشه در مشهد متلاشي شد

باند قاچاق شيشه در مشهد متلاشي شد

ایسنا/خراسان رضوی با دستگيري دو سوداگر مرگ و كشف بيش از 710 گرم مواد مخدر باند قاچاق شيشه از مشهد به كشورهاي خارجي متلاشي شد.

با دستگيري دو سوداگر مرگ و كشف بيش از 710 گرم مواد مخدر باند قاچاق شيشه از مشهد به كشورهاي خارجي متلاشي شد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، منطقه خراسان و به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي مشهد در تشريح عمليات پيچيده شناسايي و دستگيري دو تن از عاملان اصلي باند تهيه و توزيع و قاچاق شيشه گفت: افسران مبارزه با مواد مخدر كلانتري طبرسي شمالي مشهد در اقدامي اطلاعاتي به سرنخ‌هايي از فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع شيشه در مشهد دست يافتند.

سرهنگ احد كريمي افزود: ماموران انتظامي در اين عمليات با انجام تحقيقات وسيع اين سوداگر مرگ را به طور كاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وي ادامه داد: پليس در تعقيب و مراقبت‌هاي پوششي روز گذشته براي دستگيري متهم اصلي پرونده در خيابان طبرسي شمالي 30 به طور ضربتي و غافلگيرانه وارد عمل شد، اين جوان 30 ساله كه اسماعيل نام دارد به محض رويارويي با ماموران انتظامي قصد فرار داشت كه پس از مسافتي تعقيب و گريز به دام افتاد.

وي خاطرنشان كرد: در بازرسي از مخفيگاه متهم 310 گرم شيشه كشف شد، براساس اين گزارش تحقيقات بعدي پرونده حاكي از آن بود كه شاگرد متهم عازم يكي از كشورهاي خارجي است لذا با هماهنگي‎‌هاي به عمل آمده تيم‌هاي گشت و تامين پليس فرودگاه خراسان رضوي بلافاصله وارد عمل شدند و فرد مورد نظر را در فرودگاه دستگير كردند.

فرمانده انتظامي مشهد ادامه داد: اين متهم كه غافلگير شده بود در بازجويي‌هاي اوليه پرونده اظهار كرد: مبلغ 5 ميليون تومان از اسماعيل دريافت كرده و 400 گرم شيشه به صورت بسته‌بندي هاي كوچك را به قصد قاچاق به كشور مالزي بلعيده است.

كريمي بيان كرد: به كشف 710 گرم شيشه و دستگيري اين دو سوداگر مرگ و تحقيقات پليسي به دستور مراجع قضايي در خصوص اين پرونده ادامه دارد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha