• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052516293
  • منبع : مطبوعات

بيانيه سازمان بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي كشور به مناسبت روز جهاني قدس

سازمان بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي كشور به مناسبت روز جهاني قدس بيانيه‌اي صادر كرد.

سازمان بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي كشور به مناسبت روز جهاني قدس بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح ذيل است: روز قدس، روز فرياد دنياي اسلام، روز وحدت و همدلي امت اسلامي،‌ روز فرياد رهايي فلسطين،‌ روز موج خروشان مسلمين و روز تداوم وحشت در دل مستكبرين است تا با حضور يكپارچه ملتي غيرتمند و لبيكي دوباره به تدبير و دورانديشي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، امام راحل (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌اي (مدظله العالي) برادران مسلمان فلسطيني را در ادامه با قدرت‌تر و با صلابت‌تر مبارزه و مقاومت‌شان بر عليه رژيم اشغالگر صهيونيستي و حاميان آنها ياري نمود.

امروز در شرايطي جهان اسلام خود را مهياي برگزاري باشكوه روز جهاني قدس مي‌نمايد كه ديكتاتوري‌هاي منطقه‌اي و هم‌پيمان رژيم صهيونيستي و حاميان بين‌المللي آنها در گرداب "بيداري اسلامي" و آتش خشم و نفرت ملت‌هاي خود گرفتار شده‌اند. آنها در طول يك سال گذشته عليرغم بهره‌گيري از همه داشته‌هاي خود در سطوح منطقه‌اي و بين‌المللي نتوانسته‌اند خود را از اين گرداب رهايي بخشند.

سقوط تعدادي از ديكتاتورهاي منحوس و متحد رژيم صهيونيستي در طول چند سال گذشته در نتيجه بيداري اسلامي در شرايطي به وقوع پيوست كه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي، امام خامنه‌اي پيش از اين نويدبخش آن بوده‌اند.

اينك كه محيط سياسي،‌ فرهنگي و امنيتي منطقه و نظام بين‌المللي دچار دگرگوني‌ها و تغييرات اساسي و بنيادي شده است و دول غربي و متحدين رژيم صهيونيستي در تمام عرصه‌ها با بن‌بست‌هاي استراتژيك مواجه شده‌اند در روز جهاني قدس بايد ضربه‌اي محكم‌تر و پرصلابت‌تر از سال‌هاي گذشته بر پيكر متزلزل وارد نمود.

خانواده بزرگ اساتيد بسيجي و نخبگان و فرهيختگان دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي و پژوهشي كشور همگام با اساتيد آزاده و بيدار دانشگاه‌هاي كشورهاي اسلامي در كنار ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي و ديگر ملل بيدار جهان اسلام با حضوري گسترده و عزمي راسخ در روز جهاني قدس فرياد "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل" را سر خواهند داد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha