• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052516303
  • خبرنگار : 71381

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

غفوري‌فرد : روز قدس بي نظيري خواهيم داشت

غفوري‌فرد : روز قدس بي نظيري خواهيم داشت

حسن غفوري‌فرد گفت: اثر تحريم‌ها باعث مي‌شود حضور مردم در روز قدس پر‌رنگ‌تر باشد.

حسن غفوري‌فرد گفت: اثر تحريم‌ها باعث مي‌شود حضور مردم در روز قدس پر‌رنگ‌تر باشد.

اين نماينده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين‌كه روز قدس هرساله از اهميت بالايي برخوردار است، افزود: همان‌طور كه امام(ره) فرمودند، روز قدس روز اسلام است و مربوط به يك كشور نيست و امام مي‌فرمودند، سرزمين فلسطين پاره تن اسلام است.

وي با بيان اين‌كه روز جهاني قدس،‌روز تمام آزادي‌خواهان و عدالت‌خواهان دنيا است كه دغدغه عدالت را دارند، تصريح كرد: از ابتكارات بزرگ حضرت امام(ره) بود كه در سال 58 بلافاصله پس از انقلاب، روز قدس را اعلام كردند و براي اولين بار اين مراسم در دانشگاه تهران برگزار شد و من برگزاركننده و مجري آن مراسم در دانشگاه تهران بودم.

غفوري‌فرد با بيان اين‌كه بيداري اسلامي، تمام جهان اسلام را گرفته است‌، افزود: امروز بيداري اسلامي موجب وحشت استكبار جهاني شده است و اولين سال است كه مي‌بينيم مصر به جهان اسلام برگشته است و همچنين تونس، يمن، بحرين و ليبي عربستان و ... .

وي با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري مبني بر اين‌كه هندسه سياسي دنيا به نفع مسلمانان در حال تغيير است، تصريح كرد: هيچ زمان ديگري در تاريخ هزارساله جهان اسلام وجود نداشته است كه جهان اسلام چنين آگاه شوند و دوباره به طرف اسلام حركت كنند‌، بنابراين امسال به طور قطع روز قدس بي نظيري خواهيم داشت.

اين نماينده سابق مجلس با اشاره به اين‌كه در كشورهايي كه محور مقاومت عليه رژيم صهيونيستي بوده‌اند، مثل ايران، لبنان، سوريه تحولاتي شكل گرفته است، توضيح داد: در سوريه تقريباً تمام نيروهاي استكبار جهاني به تروريست‌ها كمك مي‌كنند و عربستان، قطر،‌ آمريكا، فرانسه، انگليس و متاسفانه تركيه در اين اقدامات غير مشروع شركت دارند و عليه نظام حاكم بر سوريه كه مورد تاييد مردم است، توطئه‌ مي‌كنند و امروز گروه مبارزين اعلام كرده‌اند درهاي خانه‌هايمان به روي گروه‌ها،‌منافقين باز است و اين نشان مي دهد كه از همه نيروهاي شيطاني پليد جهان عليه سوريه در رژيم حاكم كه حدود تاييد مردم است، استفاده مي‌كنند و در لبنان هم توطئه‌هاي فراوان ديده مي‌شود.

وي اضافه كرد: در ايران تحريم‌ها شديدتر شده است و تهديدات فراوان شده است و آمريكا و اسراييل تهديدات توخالي مي‌كنند، البته همه مي‌دانند اسراييل كوچكتر از آن است كه جرات داشته باشد به ايران حمله كند و مي‌دانند كه اگر كوچكترين اتفاقي افتد، اسراييل از روي نقشه جغرافيايي محو خواهد شد.

غفوري‌فرد خاطر نشان كرد: مردم ما نشان دادند وقتي تحريم خارجي عليه نظام وجود داشته باشد با تمام توان به حمايت نظام مي‌آيند چون اصل، اقتدار نظام و تماميت ارضي كشور از همه چيز برتر است، بنابراين اثر تحريم‌ها چنين خواهد شد كه حضور مردم در روز قدس پررنگ‌تر باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha