• شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91052817354
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ خبر داد:

دستگيري برادران شرور عربده‌كش در جنت آباد

دستگيري برادران شرور عربده‌كش در جنت آباد

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري دو برادر که از اراذل و اوباش محدوده غرب تهران بودند، خبر داد و گفت: اين دو متهم مدتي پيش با همدستي هم 21 خودرو را در جنت آباد تخريب کرده بودند.

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري دو برادر که از اراذل و اوباش محدوده غرب تهران بودند، خبر داد و گفت: اين دو متهم مدتي پيش با همدستي هم 21 خودرو را در جنت آباد تخريب کرده بودند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ عليرضا محرابي در تشريح خبر فوق گفت: با گزارش‌هاي ارسالي از سوي شهروندان محدوده غرب تهران خصوصا محدوده جنت آباد، درباره اقدامات دو شرور در اين محدوده و تخريب اموال خصوصي، اقدامات ماموران اداره عمليات ويژه اين يگان براي شناسايي و دستگيري متهمان آغاز شد.

وي افزود: در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد که دو برادر به نام‌هاي «مجتبي» و «محسن» که از اراذل و اوباش سطح سه غرب تهران هستند چند شب پيش در درگيري با شهروندان محدوده جنت آباد، اقدام به عربده کشي و تخريب خودروهاي پارک شده در کنار خيابان کرده‌اند که متعاقب آن با تماس شهروندان به پليس از محل متواري شده‌اند.

محرابي ادامه داد: برهمين اساس نتيجه تحقيقات به حضور قاضي کشيک دادسراي اوين رسيده و طي دستور صادر شده از سوي مقام قضايي بررسي براي شناسايي محل اختفاي هر دو متهم ادامه يافت تا اينکه روز گذشته ماموران اين يگان موفق شدند محل اختفاي هر دو شرور را در شهرستان شهريار شناسايي کنند که پس از دريافت مجوز و نيابت قضايي به محل اعزام شدند تا هر دو متهم را بازداشت کنند.

رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ اظهاركرد: براين اساس ماموران يگان مذکور در قالب چند تيم عملياتي به شهريار اعزام و در هماهنگي با مراجع قضايي و انتظامي آن شهرستان در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي هر دو متهم را دستگير و در بازرسي‌هاي انجام شده از محل اختفاي متهمان 7 چماق، 1 قبضه قمه، 1 قبضه کارد کشف و ضبط و در اين راستا 2 دستگاه خودروي متهمان توقيف و به پارکينگ منتقل شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha