• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 91060502784
  • منبع : نمایندگی سمنان

بزودی عملیات اجرایی پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی سمنان آغاز می شود

ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان مهدیشهر از اختصاص بیش از 100 میلیاردتومان اعتبار از سه سفر ریاست محترم جمهوری به مهدیشهر خبرداد و تصریح کرد: در این سه سفر بیش از 60 پروژه مصوب شد که بخشی از مصوبات اجرایی شده و به اتمام رسیده و تعدادی از مصوبات در شرف اجراشدن هستند.

فرماندار شهرستان مهدیشهر از اختصاص بیش از 100 میلیاردتومان اعتبار از سه سفر ریاست محترم جمهوری به مهدیشهر خبرداد و تصریح کرد: در این سه سفر بیش از 60 پروژه مصوب شد که بخشی از مصوبات اجرایی شده و به اتمام رسیده و تعدادی از مصوبات در شرف اجراشدن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمدرضا قنبری عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، تعداد پروژه‌های مصوب سفر اول را 18 پروژه با اعتبار بیش از 24 میلیارد تومان عنوان و افزود: در سفر دوم 21 پروژه با اعتبار 31 میلیارد تومان برای شهرستان مهدیشهر مصوب شده است.

وی در ادامه به تعداد مصوبات سفر سوم اشاره کرد و افزود: در سفر سوم هیات دولت به مهدیشهر 20 پروژه با اعتبار بیش از 43 میلیارد تومان جهت توسعه و آبادانی این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر، احداث واحدهای مسکن مهر و همچنین احداث بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر را از پروژه‌های مهم این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: پروژه احداث بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر از جمله پروژه‌های مهر ماندگار با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال در مدت يك سال احداث خواهد شد.

قنبری در ادامه از احداث و تکمیل برخی از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به این شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: به زودی عملیات اجرایی احداث پژوهشکده مطالعات سلولی و مولکولی(شعبه منطقه‌ای رویان) مهدیشهر توسط جهاددانشگاهی استان سمنان آغاز خواهد شد.

وی احداث دانشکده منابع طبیعي، تصفیه خانه فاضلاب مهدیشهر، کارخانه ملات خشک، اجرای تقاطع غیرهمسطح در جزین، احداث زمین چمن مصنوعی هاکی مهدیشهر و احداث اردوگاه منطقه‌ای دانش آموزی در شهمیرزاد را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان اعلام كرد.

فرماندار شهرستان مهدیشهر در ادامه، رسالت خبرنگاران را رسالتی مهم برشمرد و افزود: خبرنگار باید امین مردم باشد و با انعکاس اخبار درست ضمن حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ارائه نظرات و پیشنهادات صحیح در رفع مشکلات جامعه سهیم باشد.

قنبری در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص وضعیت نامطلوب احداث گلزار شهدای مهدیشهر، شهدا و خانواده شهدا را چشم و چراغ این نظام دانست و افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته به زودی گلزار شهدای مهدیشهر به همان طوری که در شأن شهدای این شهرستان باشد سازماندهی خواهد شد.

فرماندار شهرستان مهدیشهر همچنین از راه اندازی و تشکیل کارگروه رسانه و مطبوعات در فرمانداری مهدیشهر خبرداد و تصریح کرد: با پیشنهاد خبرنگار ایسنای مهدیشهر این کارگروه به زودی تشکیل و راه اندازی خواهد شد.

همچنین در این دیدار محمد علی یوسفیان، مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر گزارشی از فعالیت خبرنگاران این شهرستان ارائه كرد و افزود: در شهرستان مهدیشهر بیش از 20 خبرنگار فعال از مطبوعات و خبرگزاری‌های کشوری مشغول به انعکاس رویدادهای مهم شهرستان مهدیشهر هستند.

وی عدم همکاری برخی از مدیران ارشد شهرستان مهدیشهر و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران را از مشکلات عدم انعکاس به موقع اخبار شهرستان عنوان كرد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha