• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 91060502874
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

دستگيري 4 عضو باند سارق زورگير در مشهد

دستگيري 4 عضو باند سارق زورگير در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده پليس مشهد گفت: با اقدام به موقع پليس مشهد 4 عضو اصلي باند سارق زورگير محدوده شهرك رجايي دستگير شدند.

فرمانده پليس مشهد گفت: با اقدام به موقع پليس مشهد 4 عضو اصلي باند سارق زورگير محدوده شهرك رجايي دستگير شدند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ «احد كريمي» با اعلام اين خبر افزود: يكي از شهروندان مشهدي كه "مجيد" نام داشت با مراجعه به كلانتري به ماموران گفت با يك دستگاه موتور سيكلت در حال تردد بودم كه يك دستگاه خودرو پژو با دو نفر سرنشين به من نزديك شدند و به بهانه پرسيدن آدرس به زور كيفم را كه حاوي مبلغ يك ميليون و 500 هزار تومان بود را گرفتند و به سرعت از محل متواري شدند.

وي افزود: عوامل تجسس كلانتري 27 شهيد رجايي بلافاصله تحقيقات خود را آغاز كردند و موفق شدند با چهره‌نگاري از متهمان يكي از سارقان را كه "هاشم" نام داشت و چندين مرتبه به اتهام سرقت و زورگيري دستگير شده بود را شناسايي كنند.

فرمانده انتظامي مشهد اظهار كرد: با شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران بلافاصله با اخذ مجوز قضايي در يك عمليات غافلگيرانه موفق شدند چهار نفر از اعضاي اصلي اين باند زورگيري را دستگير كنند.

وي گفت: در بازرسي از مخفيگاه متهمان دو عدد كابل مخصوص ضرب و شتم و زورگيري و مقاديري اموال مسروقه شاكي كشف شد كه ماموران متهمان را به همراه اموال مسروقه براي تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر به كلانتري انتقال دادند.

براساس اين گزارش،در اين رابطه تحقيقات در خصوص شناسايي همدستان متهم و افراد مالباخته ادامه دارد.

***باند «عزت پا طلا» در شهرستان سبزوار متلاشي شد

با تلاش ماموران كلانتري 11 فرماندهي انتظامي شهرستان سبزوار خراسان‌رضوي باند سارقان سابقه‌دار معروف به باند «عزت پا طلا» متلاشي شد.

به گزارش ايسنا، در پي وقوع چند فقره سرقت منزل و محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان با توجه به حساسيت موضوع مراتب در دستور كار ماموران كلانتري 11 فرماندهي انتظامي شهرستان سبزوار قرار گرفت.

طبق اين گزارش ماموران پس از يك سري كار اطلاعاتي و پليسي پاتوق اين افراد را شناسايي و پس از هماهنگي با مقامات قضايي در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه سر دسته باند را كه زني 55 ساله معروف به «عزت طلا» بود به همراه 4 مرد و يك زن دستگير كردند.

براساس اين گزارش، در بازجويي‌هاي فني به عمل آمده سارقان سابقه‌دار به 7 فقره سرقت منزل و محتويات داخل خودرو اعتراف كه با توجه به اعترافات متهمان، ‌اموال مسروقه به مال‌باختگان مسترد و متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقامات قضايي معرفي شدند.

***سارق مامورنما در مشهد به دام افتاد

جواني كه با معرفي خود به عنوان مامور قصد اخاذي و سرقت از شهروندان مشهدي را داشت دستگير شد.

براساس اين گزارش، مرد 56 ساله‌اي ساعت 17:45 روز چهارم شهريورماه به ماموران كلانتري 60 مشهد مراجعه و اظهار كرد: دقايقي پيش جواني ناشناس با معرفي خود به عنوان مامور قصد اخاذي از من را داشت كه از او مدارك شناسايي خواستم و چون مداركي نداشت از مردم كمك خواستم و اين فرد از صحنه متواري شد.

در پي اعلام گزارش اين شهروند، هماهنگي‌هاي لازم از طريق مركز فرماندهي و كنترل پليس به عمل آمد و طرح مهار در منطقه به اجرا گذاشته شد.

پليس با توجه به در دست داشتن سرنخ‌هاي موجود در اين اقدام ضربتي متهم مامورنما را در يكي از خيابان‌ها شناسايي و اين فرد را دستگير كرد.

تحقيقات از او با توجه به گزارش چندين مورد اخاذي و سرقت تحت عنوان مامور، براي كشف ديگر اقدامات مجرمانه ادامه دارد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha