• سه‌شنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 91060703804
  • منبع : نمایندگی سمنان

اختصاص بيش از 993 میلیارد ریال به پروژه‌های مهدیشهر

اختصاص بيش از 993 میلیارد ریال به پروژه‌های مهدیشهر

ایسنا/سمنان فرماندار مهدیشهر گفت: در طول دولت های نهم و دهم و در جریان سه سفر دولت به این شهرستان در مجموع با تصویب 60 پروژه عمرانی، اعتباری بالغ بر 993 میلیارد و 143 میلیون ریال با هدف توسعه مهدیشهر به این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار مهدیشهر گفت: در طول دولت های نهم و دهم و در جریان سه سفر دولت به این شهرستان در مجموع با تصویب 60 پروژه عمرانی، اعتباری بالغ بر 993 میلیارد و 143 میلیون ریال با هدف توسعه مهدیشهر به این شهرستان اختصاص یافته است.

محمدرضا قنبری در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان با اعلام این خبر افزود: شهرستان مهدیشهر پس از عنایت دولت مهرورز، خدمتگزار و عدالت محور در راستای مصوبه دور اول سفر از بخش به شهرستان ارتقاء یافت و خواسته چندین ساله مردم این خطه تحقق یافت در همین راستا شهر شهمیرزاد به بخش و روستای درجزین به شهر ارتقاء یافت.

وی ادامه داد: در 3 دوره سفر ریاست جمهوری، پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان به تصویب رسیده که در دور اول سفر 18 پروژه با اعتباری معادل 24 میلیارد و 844 میلیون و پانصد هزار تومان به تصویب رسید.

قنبری اضافه کرد: در دور دوم سفر 21 پروژه با مبلغ اعتباری 31 میلیارد و 218 میلیون و 800 هزار تومان و در دور سوم سفرهای دولت نیز 20 پروژه با اعتباری 000بالغ بر 43میلیارد و 251 میلیون تومان مصوب شد.

قنبری با برشمردن شماری از خدمات دولتهای نهم و دهم در این شهرستان،افزود: از جمله پروژه های مهم این شهرستان می توان به پروژه احداث واحد های صنعتی ساز ، سنتی ساز و ملکی مسکن مهر و پروژه در حال ساخت بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر که از جمله پروژه‌های مهر ماندگار استان است که با اعتبار 10 میلیارد تومان می بایست در مدت یکسال احداث شود، اشاره کرد.

وی اظهار کرد: همچنین پروژه دانشکده منابع طبیعی ،پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی، تصفیه خانه فاضلاب شهری ، کارخانه ملات خشک، محور ارتباطی مهدیشهر- درجزین- شهمیرزاد، سالن ورزشی 1000نفره مهدیشهر، استخر سرپوشیده دانش آموزی در مهدیشهر و شهمیرزاد، احداث اردوگاه دانش آموزی و سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی هاکی از دیگر پروژه‌های مصوب دولت در این شهرستان است.

وی به احداث اردوگاه منطقه‌ای دانش‌آموزی در شهر شهمیرزاد اشاره کرد و گفت: مطالعه سد فینسک، اجرای تقاطع غیر همسطح و احداث کتابخانه عمومی در درجزین و احداث سالنهای ورزشی در مناطق شهری و روستایی و طرحهایی در حوزه آبخیزداری و جنگل‌کاری و مراتع شهرستان از دیگر خدمات دولت مهر در مهدیشهر است.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha