• پنجشنبه / ۹ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91060904965

امير غفارمنش و روشنك عجميان در «سايه روشن» تلويزيون

امير غفارمنش و روشنك عجميان در «سايه روشن» تلويزيون

مجموعه تلويزيوني «سايه روشن» در آيتم‌هايي نمايشي و يك مسابقه چهار جوابي به مسائل اجتماعي مي‌پردازد.

مجموعه تلويزيوني «سايه روشن» در آيتم‌هايي نمايشي و يك مسابقه چهار جوابي به مسائل اجتماعي مي‌پردازد.

احسان ارغواني ـ تهيه‌كننده اين مجموعه كه در گروه اجتماعي شبكه اول سيما توليد مي‌شود ـ در اين زمينه به خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: موضوع داستان درباره‌ي زن و شوهري است كه مستأجر خانه‌اي هستند و مرد خانواده مي‌خواهد از فضاي خانه به عنوان آتليه‌ي عكاسي استفاده كند.

او ادامه داد: هدف ما از ساخت اين مجموعه پيامي است كه در آخر هر اپيزود قرار دارد؛ به اين ترتيب كه هر شب يك سوال مطرح مي‌شود و از مخاطبان مي‌خواهيم بگويند چه مساله‌اي در اين اپيزود مطرح شده است.

اين تهيه‌كننده افزود: براي نخستين بار است كه چنين كاري انجام شده؛ اين كار بسيار جالب و جذاب است و حتي نوع نورپردازي آن با نام «سايه روشن» همخواني دارد و تمام نورپردازي به صورت كنتراست است.

ارغواني درباره‌ي مراحل توليد و پخش نيز توضيح داد: ما حدود يك ماه است كه كار را شروع كرده‌ايم و تصويربرداري تا هفته‌‌ي آينده ادامه خواهد داشت. پخش «سايه روشن» از هفته اول مهر ماه شروع مي‌شود.

امير غفارمنش‌، روشنك عجميان‌، گيتي معيني‌، گلناز خالصي،‌ عارف ورهمند‌ در كنار تعدادي از بازيگران مهمان بازيگران اين مجموعه را تشكيل مي‌دهند. كريم خودسياني «سايه روشن» را نوشته،‌ تيتراژ آن را مهدي يراحي ساخته و حامد ميرفتاح خواننده آن است.

يوسف طاهريان نيز اين مجموعه را كارگرداني كرده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha