• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91061105961
  • خبرنگار : 71368

سرعت پرايد، 4 قرباني گرفت

سرعت پرايد، 4 قرباني گرفت

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از برخورد يك دستگاه سواري پرايد و كاميون بنز و مرگ 4 نفر خبر داد.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از برخورد يك دستگاه سواري پرايد و كاميون بنز و مرگ 4 نفر خبر داد.

سرهنگ رضا سلبي در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح تصادفات شبانه‌روز گذشته در كشور با بيان اينكه 27 فقره تصادف فوتي در جاده‌هاي كشور رخ داده است، گفت: 33 تن نيز در اثر اين تصادفات جان خود را از دست دادند.

وي با بيان اينكه در روز گذشته 165 فقره تصادف منجر به جرح در كشور رخ داد گفت: اين تصادفات موجب مجروحيت 284 تن شد.

رييس مركز كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با بيان اينكه خستگي و خواب‌آلودگي و توجه نكردن به جلو در صدر علت بروز تصادفات برون شهري روز گذشته قرار دارند، در مورد مهمترين تصادفات شبانه‌روز گذشته گفت: در محور آستارا به تالش در استان گيلان بر خورد مرگبار يك دستگاه خودروي سواري پرايد با كاميون بنز موجب فوت چهار 4 تن و مجروحيت يك تن ديگر شد.

وي با بيان اينكه بررسي‌ها نشان داد كه تخطي از سرعت مطمئنه از جانب راننده پرايد يكي از علل بروز اين تصادف بود گفت: كارشناسان پليس‌راه متوليان ايمن‌سازي راه را در اين تصادفات مقصر دانستند.

سلبي در ادامه به يك فقره تصادفات ديگر در كيلومتر 7 محور رشت – انزلي در استان گيلان اشاره كرد و گفت: در اين حادثه كه بين يك دستگاه سواري سمند و موتور رخ داد دو تن كشته و دو نفر ديگر نيز مجروح شدند كه كارشناسان تخطي از سرعت مطمئنه از جانب راننده سمند را علت اين حادثه تعيين كردند.

رييس مركز كنترل ترافيك راهور ناجا در ادامه به واژگوني يك دستگاه سواري پرايد در كيلومتر 15 محور اراك به قم در استان مركزي اشاره كرد و گفت: در اين حادثه كه به علت توجه نكردن به جلو از جانب راننده رخ داد دو تن كشته و دو تن مجروح شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha