• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91061810278
  • خبرنگار : 71431

كيف‌قاپ حرفه‌اي در كرمانشاه دستگير شد

كيف‌قاپ حرفه‌اي در كرمانشاه دستگير شد

رييس پليس آگاهي استان كرمانشاه از دستگيري سارق كيف‌قاپ حرفه‌اي كه اقدام به سرقت با يك دستگاه موتورسيكلت كرده بود، خبر داد.

رييس پليس آگاهي استان كرمانشاه از دستگيري سارق كيف‌قاپ حرفه‌اي كه اقدام به سرقت با يك دستگاه موتورسيكلت كرده بود، خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ حبيب‌الله جهانفر درباره جزئيات اين خبر، گفت: در پي تشكيل پرونده‌اي در كلانتري بخش 22 مسكن مبني بر وقوع چندين فقره كيف‌قاپي در بلوار طاق‌بستان كرمانشاه، بررسي موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي با بيان اينكه در تحقيقات مشخص شد كه متهم در بلوار طاق‌بستان اين شهر به وسيله يك دستگاه موتورسيكلت مسروقه اقدام به كيف‌قاپي از شهروندان كرده است، اظهار كرد: سرانجام در تحقيقات بعدي، متهم به هويت «بهنام – ش» شناسايي و دستگير و به كلانتري منتقل شد.

رييس پليس آگاهي استان كرمانشاه با بيان اينكه متهم پس از انتقال به مقر انتظامي، در بازجويي‌ها، منكر ارتكاب هر گونه سرقتي شد، گفت: سرانجام با پيگيري‌هاي پليس در اين پرونده و احضار مالباختگان و شكات و انجام جلسه مواجهه حضوري و قرار دادن متهم در بين ديگر متهمان، وي از سوي مالباختگان شناسايي شد.

جهانفر با بيان اينكه متهم در مواجهه با مالباختگان لب به اعتراف گشود و به ارتكاب 15 فقره كيف‌قاپي با استفاده از موتورسيكلت در سطح كرمانشاه به همدستي فردي با هويت معلوم معترف شد، خاطر نشان كرد: تاكنون 10 تن از مالباختگان شناسايي و عليه دو متهم اعلام شكايت كرده‌اند.

وي ارزش اموال مسروقه را بيش از 70 ميليون ريال برآورد كرد و گفت: تلاش براي دستگيري ديگر همدستان وي نيز در دستور كار پليس قرار دارد.

رييس پليس آگاهي استان كرمانشاه بيكاري، اعتياد و فقر مالي را از علل وقوع سرقت‌ها برشمرد و گفت: در اين بين عدم هوشياري و دقت مالباختگان در نگهداري از اموال نيز در وقوع سرقت‌ها بي‌تاثير نيست.

جهانفر با تاكيد بر قاطعيت پليس در برخورد با سارقان، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه سرقت موارد را از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع‌رساني كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha