• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91061810539
  • خبرنگار : 71442

سردبير «جووني دربست» و «اينجا شب نيست»:

اگر دست من بود راديو را به فضاي باز مي‌بردم

اگر دست من بود راديو را به فضاي باز مي‌بردم

سردبير و تهيه‌كننده برنامه‌هاي «اينجا شب نيست» و «جووني دربست» راديو جوان درباره‌ي تمهيدات راديو براي جذب مخاطب، اظهار كرد: اگر دست من بود از تيم مسابقات يا برنامه‌هاي ميداني و محيطي بيشتر استفاده مي‌كردم؛ به دليل اينكه حضور راديو در فضاي باز و زنده جذابيت بيشتري براي مخاطب ايجاد مي‌كند.

سردبير و تهيه‌كننده برنامه‌هاي «اينجا شب نيست» و «جووني دربست» راديو جوان درباره‌ي تمهيدات راديو براي جذب مخاطب، اظهار كرد: اگر دست من بود از تيم مسابقات يا برنامه‌هاي ميداني و محيطي بيشتر استفاده مي‌كردم؛ به دليل اينكه حضور راديو در فضاي باز و زنده جذابيت بيشتري براي مخاطب ايجاد مي‌كند.

علي نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به اينكه راديو جوان در اجراي برنامه‌هاي ميداني و محيطي پيشتاز بوده است، خاطرنشان كرد: اما متاسفانه اين نوع برنامه هم به دليل صرف هزينه‌اي كه دارد و هم اينكه توليد اين گونه برنامه‌ها كار دشواري است كمتر شاهد آن هستيم اما اگر اين گونه برنامه‌ها در هر شبكه‌اي يك جاي ثابت داشته باشد جذاب‌تر خواهد بود.

وي با اعتقاد بر اينكه راديو در حال حاضر در ارتباط با مخاطب به روش‌هاي به‌روز بيش از گذشته عميق شود، افزود: اكنون سيستم راديو به گونه‌اي پيش مي‌رود كه تسلط را به افراد راديو مي‌دهد تا شنوندگان در صورتي كه اگر تمهيدي در نظر گرفته شود كه مردم بيشتر تعامل داشته باشند راديو موفق‌تر خواهد بود.

نوبخت در ادامه درباره‌ي برنامه راديويي «اينجا شب نيست» كه هر شب توسط يك سردبير تهيه مي‌شود، توضيح داد: اين برنامه با توجه به اينكه در زير مجموعه فرهنگ است، موضوعاتي كه براي آن انتخاب مي‌شود مرتبط با فرهنگ و زندگي اجتماعي است كه با رويكردي طنز ساخته مي‌شود و به جاي دعوت از كارشناسان در قالب نمايش‌هاي طنز و سوال‌هاي فانتزي به صورت يك برنامه‌ي شاد شبانه به روي آنتن مي‌رود.

وي با بيان اينكه «اينجا شب نيست» به دليل پخش شبانه داراي ريتمي ملايم است، افزود: عباس محبي (بازيگر و صداپيشه) و اردشير منظم (دوبلور كارهاي طنز و انيميشن) دو ميهمان ثابت برنامه هستند كه اجراي بخش‌هاي نمايشي و گفت‌وگو را بر عهده دارند. بخش‌هاي موزيكال اين برنامه نيز متفاوت است. با توجه به ساعت پخش اين آيتم، رنگ‌آميزي برنامه بهتر شده و «اينجا شب نيست» به حالت مجله‌گونه تبديل شده است. بخش‌هاي موزيكال برنامه صرفا سرگرم‌كننده هستند كه هم در محتوا و هم در صداي برنامه تنوع ايجاد مي‌كنند.

اين سردبير در ادامه درباره‌ي چگونگي انتخاب موضوعات «اينجا شب نيست» توضيح داد: موضوعات به دو شكل انتخاب مي‌شوند؛ بخشي از موضوعات را مخاطبان بر اساس نيازي كه دارند انتخاب مي‌كنند و بخش ديگر آن نيز با كارشناس و طراحي خود شبكه انتخاب مي‌شود. به طور كلي اين موضوعات متفاوت و متنوع هستند.

راديو

نوبخت در پايان همچنين از تغييرات محتوايي «جووني دربست» خبر داد و گفت: فرم برنامه تغيير پيدا كرده و بخشي از آن به صورت زنده به روي آنتن مي‌رود، اما ريتم سريع و شاد بودن آن تغييري نكرده است.

به گزارش ايسنا، برنامه «اينجا شب نيست» توسط هفت سردبير توليد و پخش مي‌شود كه بامداد يكشنبه‌ها با سردبيري علي نوبخت روي آنتن راديو جوان مي‌‌رود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha