• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91062011830
  • خبرنگار : 71368

قتل در خراسان؛ دستگيري در زابل

قتل در خراسان؛ دستگيري در زابل

جانشين رييس پليس آگاهي استان خراسان‌رضوي از دستگيري جواني خبر داد كه دو ماه پيش در يك درگيري جواني را به قتل رسانده و به زابل متواري شد.

جانشين رييس پليس آگاهي استان خراسان‌رضوي از دستگيري جواني خبر داد كه دو ماه پيش در يك درگيري جواني را به قتل رسانده و به زابل متواري شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ هاشم آذين‌فر در تشريح اين خبر با بيان اينكه در دهم تير ماه سال جاري ماموران آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان‌رضوي از وقوع يك فقره قتل در خيابان «مسلم» مطلع و بلافاصله در محل حضور يافته و تحقيقات خود را آغاز كردند، گفت: تحقيقات نشان داد كه مقتول پيش از حضور ماموران به بيمارستان منتقل و علي‌رغم تلاش پزشكان جان خود را از دست داد.

وي افزود: بر اساس اعلام پزشكي قانوني، مقتول كه جواني 20 ساله بود در اثر واردشدن ضربات چاقو به ناحيه گردن، دچار خونريزي شديد شده و به قتل رسيده است.

جانشين رييس پليس آگاهي خراسان‌رضوي با بيان اينكه علي‌رغم اينكه هيچ‌گونه ردي از قاتل يا قاتلان احتمالي در دسترس نبود، ماموران پليس در تحقيقات اوليه از تمام افرادي كه با مقتول اختلافات قبلي داشتند، تحقيق به عمل آوردند، گفت: سرانجام در تحقيقات مشخص شد كه ضاربين دو نفر به نام‌هاي «آرش» 20 ساله و «حسن» 21 ساله بودند كه در درگيري مقتول را به قتل رساندند.

آذين‌فر با بيان اينكه در تحقيقات مشخص شد كه «حسن» ضارب اصلي بوده است، گفت: «آرش» نيز در نزاع منجر به قتل مشاركت داشته است.

وي با بيان اينكه با به دست آمدن اطلاعات از متهم به قتل، دستگيري وي در دستور كار قرار گرفت، گفت: نهايتا اين فرد توسط كارآگاهان اداره جرايم جنايي پليس آگاهي خراسان‌رضوي در شهرستان زابل شناسايي و دستگير شد.

جانشين رييس پليس آگاهي خراسان‌رضوي با بيان اينكه متهم به قتل در ابتدا منكر هر گونه بزهي از جانب خود شد، گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات علمي پليس مواجه شد، لب به اعتراف گشود و صراحتا به قتل جوان 20 ساله اعتراف كرد.

وي با بيان اينكه متهم در اعترافات خود عنوان كرد كه در يك نزاع با چاقويي يك ضربه به ناحيه گردن مقتول وارد و به اتفاق دوستش از محل متواري شده‌ است، گفت: با اعترافات صريح متهم، وي به همراه پرونده تشكيل شده در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha