• دوشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91062012269
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

سرکلانتر ششم پليس پيشگيري تهران بزرگ خبر داد:

انهدام باند اشرار مست در شرق پايتخت/ حمله متهمان به چند خودرو در خيابان 17 شهريور

انهدام باند اشرار مست در شرق پايتخت/ حمله متهمان به چند خودرو در خيابان 17 شهريور

سرکلانتر ششم پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري هفت تن از اراذل و اوباش محدوده خيابان 17شهريور تهران خبر داد و گفت: اين اشرار اقدام به تخريب چندين خودرو در جريان يک درگيري کرده و متواري شده بودند که توسط ماموران کلانتري 159 بي سيم تهران شناسايي و دستگير شدند.

سرکلانتر ششم پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري هفت تن از اراذل و اوباش محدوده خيابان 17شهريور تهران خبر داد و گفت: اين اشرار اقدام به تخريب چندين خودرو در جريان يک درگيري کرده و متواري شده بودند که توسط ماموران کلانتري 159 بي سيم تهران شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ عباس دانشجو در تشريح جزئيات اين خبر گفت: شامگاه پنج شنبه شانزدهم شهريورماه تعدادي از شهروندان ساکن در خيابان 17 شهريور جنوبي تهران با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110فرماندهي انتظامي تهران برگ تماس گرفتند و موضوع تخريب چندين دستگاه خودرو سواري توسط چند تن از اراذل و اوباش مست را به کلانتري 159 بي سيم اطلاع دادند كه پس از حصول خبر، موضوع براي بررسي در دستور کار قرار گرفت و به دليل حساسيت آن چند تيم عملياتي مرکب از رييس کلانتري، کارکنان معاونت پيشگيري و مسئولان دواير اطلاعات و تجسس تشکيل و به بررسي صحت و سقم خبر پرداختند.

دانشجو ادامه داد: با توجه به اينکه تمام متهمان پرونده متوجه تماس شهروندان با پليس شده و از محل فرار کرده بودند، اقدامات و تحقيقات ماموران اين يگان براي شناسايي آنها آغاز شد و در همان مراحل ابتداي تحقيقات پليسي ماموران دريافتند فردي به نام «وحيد» که از افراد شرور و از اراذل و اوباش معروف منطقه است به همراه پنج‌ تن ديگر دست به تخريب خودروهاي پارک شده شهروندان زده است.

سرکلانتر ششم پليس پايتخت افزود: تحقيقات پليسي ادامه يافت تا اينکه مشخص شد «وحيد» با زن مطلقه اي به نام «معصومه» در همان محل ارتکاب جرم در ارتباط بوده كه به دنبال اين موضوع ماموران نيز ضمن شناسايي زن مورد نظر با هماهنگي مقام قضايي وي را دستگير و براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل کرده و تحت بازجويي‌هاي فني قرار دادند.

دانشجو گفت: در خلال بازجويي‌هاي پليسي ماموران دريافتند وي با تعدادي از اراذل و اوباش منطقه خزانه تهران در ارتباط بوده به همين منظور با تحقيقات گسترده ضمن شناسايي مخفيگاه اعضاي باند تيم گشت ويژه کلانتري در محله علي آباد جنوبي، بلوار دستواره اعزام و طي يک عمليات تعقيب و مراقبت پليسي پنج تن از افرادي که با متهم در ارتباط بودند شناسايي و دستگير شدند.

وي اظهار داشت: متهمان پس از دستگيري به کلانتري منتقل شدند و تحت بازجويي‌هاي پليسي قرار گرفتند كه ماموران با انجام بازجويي و تخليه اطلاعاتي از متهمان و تجميع قرائن و مستندات مخفيگاه متهم اصلي در شهرک مرتضي گرد را شناسايي كردند.

به گزارش ايسنا، سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينکه سرانجام متهم در شهرک مرتضي گرد شناسايي و با بدست آمدن اين اطلاعات شمارش معکوس براي دستگيري متهم و سرکرده باند آغاز شد، گفت: به همين منظور ماموران ساعت سه بامداد 17شهريورماه ضمن هماهنگي با مقام قضايي به مخفيگاه متهم اعزام شده و در بازديد نامحسوس از ساختمان محل سکونت وي دريافتند سرکرده باند به همراه همدستانش در حال حاضر به منزل مجردي مراجعه كرده‌اند.

وي اضافه‌كرد: با اين اوصاف عمليات تعقيب و مراقبت پليسي ادامه يافت تا اينکه مجدداً در ساعت 5:30 بامداد پس از اينکه با بررسي وضعيت داخل منزل و با مشاهده پارک بودن يک دستگاه موتور سيکلت آپاچي در داخل ساختمان و اطمينان از حضور متهم با رعايت کليه جوانب شرعي و قانوني وارد منزل شده و «وحيد- الف»27ساله، سرکرده باند شرارت شرق پايتخت و همدست وي «محمد-ط» 23 ساله را در داخل منزل دستگير و در بازرسي مخفيگاه آنان دو قبضه قمه، يک قبضه چاقو کشف شد.

دانشجو با بيان اينكه متهمان پس از دستگيري به اتفاق اموال کشف شده به کلانتري منتقل و تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفتند، گفت: در خلال بازجويي‌هاي پليسي متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابي معترف شدند كه در شرارت و تخريب چند دستگاه خودرو در خيابان شهرزاد حضور داشته‌اند.

دانشجو با اشاره به اينکه متهمان از افراد شرور منطقه هستند و آثار خالکوبي و ضرب و جرح بر روي بدن آنان مشهود است، تاكيد‌ كرد: با توجه به اينکه طرح امنيت محله بنا به تدبير فرمانده انتظامي تهران بزرگ و در راستاي پاسخگويي به مطالبات مردم در محلات پايتخت در حال پيگيري است، شهروندان بايد موارد مشکوک را از طريق تماس با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به کلانتري محل سکونت خود اطلاع دهند تا پليس بتواند در مدت زمان کمتري برخورد قانوني با هرگونه بي نظمي، اخلالگران نظم و امنيت عمومي و ديگر جرايم را به عمل آورد.

سرکلانتر ششم پليس پيشگيري تهران بزرگ گفت: متهمان دستگير شده براي انجام تحقيقات تکميلي و کشف ساير جرايم و شناسايي ساير شکات در اختيار ماموران پايگاه ششم پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۶-۲۱ ۰۷:۱۷

سلام، ضمن تشكر از عملكرد پرسنل زحمتكش نيروي انتظامي، اين‌گونه افراد شرور بايد با احكام سنگين قضائي محاكمه شوند و به سزاي عملشان برسند تا مردم احساس امنيت كنند.