• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91062917408
  • خبرنگار : 71368

راز جسد نايلون‌پيچ فاش شد

راز جسد نايلون‌پيچ فاش شد

رييس پليس آگاهي كردستان از دستگيري متهم به قتلي خبر داد كه در جريان نزاعي، دوست خود را با شليك گلوله از پاي درآورده بود.

رييس پليس آگاهي كردستان از دستگيري متهم به قتلي خبر داد كه در جريان نزاعي، دوست خود را با شليك گلوله از پاي درآورده بود.

سرهنگ علي احمدي تبار در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه در هفتم مرداد ماه سال جاري كارآگاهان پليس آگاهي استان كردستان با انجام تحقيقات گسترده و جامع در راستاي دستگيري متهم به قتل فراري دريافتند كه متهم داخل شهر سنندج حضور دارد، گفت: كارآگاهان اين متهم به قتل به نام «دانش» را در عملياتي دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

وي با بيان اينكه «دانش» متهم به قتل فردي به نام «پژمان» بود، گفت: اين فرد در ابتدا منكر هر گونه ارتباط با پرونده قتل پژمان شد، اما نهايتا در مواجهه با دلايل و مدارك لب به اعتراف گشود.

رييس پليس آگاهي كردستان با بيان اينكه متهم در اعترافات خود، عنوان كرد: در پنجم مرداد ماه سال‌جاري به اتفاق مقتول با موتورسيكلت وي براي مصرف موادمخدر از نوع ترياك به سه‌راهي مريوان رفته بودند، گفت: متهم معترف شد كه پس از مصرف موادمخدر، آنان تصميم به انجام سرقت از خانه باغي در مجاورت منزل پدر متهم مي‌كنند.

احمدي‌تبار با بيان اينكه بر اساس اعترافات متهم، وي و مقتول پس از رسيدن به محل سرقت مجددا موادمخدر از نوع ترياك مصرف مي‌كنند، گفت: بر اساس اظهارات متهم، آنان از انجام سرقت منصرف شده و بر همين اساس با يكديگر درگيري لفظي پيدا مي‌كنند.

وي با بيان اينكه متهم در اظهارات خود عنوان كرد كه در حين درگيري مقتول اسلحه كلت‌‌كمري وي را از كمرش درآورده، گفت: متهم در اعترافات خود عنوان كرد كه قصد پس گرفتن اسلحه از مقتول را داشته كه در حين كشمكش و درگيري يك تير به پيشاني مقتول شليك كرده كه منجر به قتل مي‌شود.

رييس پليس آگاهي كردستان با بيان اينكه متهم براي منحرف كردن پرونده موتورسيكلت را در جاده‌اي ديگر رها مي‌كند، گفت: سپس جسد را داخل نايلون پلاستيكي پيچيده و داخل صندوق عقب خودرو دوو خود انداخته و جسد را در 60 متري باغ پدرش رها و سريعا به باغ برگشته و تمامي نقاط ماشين را كه خون‌آلود بود، شست‌وشو مي‌دهد.

احمدي‌تبار با بيان اينكه با راهنمايي متهم اسلحه مورد استفاده در قتل كه در خاك مدفون شده بود، كشف شد، گفت: اسلحه كمري به همراه خشاب و پنج تير جنگي كشف و ضبط شد.

وي با بيان اينكه با راهنمايي متهم محل وقوع قتل بازسازي و تشريح شد، گفت: پرونده به همراه متهم در اختيار مقام قضايي قرار گرفت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha