• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91063018148
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دستگيري موتوردزدهاي کيف‌قاپ

دستگيري موتوردزدهاي کيف‌قاپ

رييس پليس پيشگيري پايتخت صبح امروز از دستگيري دو سارق موتورسيکلت در محدوده مرزداران خبر داد و گفت:" اين دو متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرم کيف قاپي نيز اعتراف کردند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت صبح امروز از دستگيري دو سارق موتورسيکلت در محدوده مرزداران خبر داد و گفت:" اين دو متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرم کيف قاپي نيز اعتراف کردند.

به گزارش سرويس حوادث ايسنا، سرهنگ محسن خانچرلي در اين باره گفت:" عصر روز گذشته ماموران کلانتري 139 مرزداران هنگام اجراي طرح ايست و بازرسي براي پيشگيري از سرقت و برخورد با موتورسواران متخلف به دو موتورسوار مظنون و براي بررسي موضوع هر دو نفر را متوقف مي کنند.

وي ادامه داد: زماني که ماموران مدارک شناسايي و مالکيت موتور را از هر دو نفر خواستند، متهمان در ارايه مدارک تعلل ورزيده و اين امر باعث ظن بيشتر ماموران به موضوع شد.

سرهنگ خانچرلي، تصريح کرد: اين متهمان که "علي" و "مهدي" نام داشتند، براي بررسي بيشتر به كلانتري منتقل شدند و در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که موتورسيکلت مذکور مسروقه است و مدتي پيش از محدوده مهرآباد به سرقت رفته است.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: هر دو موتورسوار در برابر اين پرسش که موتورسيکلت مسروقه نزد آنها چه مي کند، گفتند که اين وسيله نقليه را يکي از دوستانشان به آنها داده و براي کاري از او گرفته اند و از مسروقه بودن آن خبر ندارند.

سرهنگ خانچرلي اظهار داشت: اين پاسخ که ذهن جستجو گر ماموران را راضي نکرده بود، آنها را واداشت تا سوابق هر دو متهم را بررسي کرده که در نتيجه مشخص شد مدتي پيش يکي از شهروندان با شناسايي چهره و مشخصات ظاهري آنها به اتهام کيف قاپي از هر دو نفر شکايت کرده است و در حال حاضر پليس در تعقيب اين دو متهم است.

رييس پليس پيشگيري پايتخت، افزود: بلافاصله تحقيقات وارد مرحله اي تازه شد و هر دو متهم تحت بازجويي قرار گرفتند که طي آن به جرايم خود مبني بر سرقت موتورسيکلت و کيف قاپي با آن اعتراف کردند.

وي تصريح کرد: با اعتراف صريح متهمان پرونده تکميل و هر دو متهم براي بررسي هاي تخصصي به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha