• پنجشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91063018206
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

بازداشت جاعل مامورنما

بازداشت جاعل مامورنما

سرپرست سرکلانتري دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ صبح امروز از دستگيري يک جاعل مامورنما خبر داد و گفت: اين متهم با جعل عنوان مامور دولتي از شهروندان اخاذي مي کرد.

سرپرست سرکلانتري دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ صبح امروز از دستگيري يک جاعل مامورنما خبر داد و گفت: اين متهم با جعل عنوان مامور دولتي از شهروندان اخاذي مي کرد.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سرهنگ رضا جوانمرد در اين باره افزود: روز گذشته واحد گشت کلانتري 138 جنت آباد، هنگام گشت‌زني در محدوده استحفاظي خود به مشخصات يک خودروي سواري مشکوک که پس از استعلام از مرکز پيام پليس متوجه مي شوند که مدتي پيش از اين خودرو به خاطراخاذي و سرقت شکايت شده است.

وي افزود: بلافاصله خودروي مذکور متوقف و راننده در محل مورد بازجويي قرار گرفت که با توجه به اظهارات ضد و نقيض وي ماموران براي تحقيقات بيشتر وي را به کلانتري منتقل کردند.

سرکلانتر دوم ادامه داد: در تحقيقات انجام شده راننده خود را "عماد" معرفي کرده و عنوان داشت که خودرو را از يکي از دوستانش گرفته و اطلاعي از اتهامات وارده ندارد؛ اما زماني که بررسي‌هاي تکميلي در اين زمينه انجام گرفت مشخص شد که اين فرد يکي از افراد سابقه داري است که پيش از اين با جعل عنوان مامور دولتي از شهروندان اخاذي کرده و تعدادي از شاکيان با ارايه مشخصات فردي و ظاهري وي ، اقدام به تشکيل پرونده در کلانتري‌هاي شمال تهران کرده‌اند.

وي افزود: اين در حالي بود که در بازرسي انجام شده از خودروي متهم يک شوکر، يک اسپري، يک عدد باطوم فنري، يک عدد چراق قوه، مبالغي وجه نقد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جوانمرد، تصريح کرد: زماني که متهم با اسناد و ادله پليس روبرو شد، راهي جز اعتراف نديده و اقرار کرد که با جعل عنوان و جعل اسناد ضمن معرفي خود به عنوان مامور دولتي از شهروندان اخاذي مي کرده است.

گفتني است، متهم در جريان بازجويي‌هاي انجام شده به چندين فقره جعل عنوان، زورگيري و اخاذي نيزاعتراف کرده و برهمين اساس به عنوان جاعل و مامورنما به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha