• شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۱ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 91070805415
  • منبع : مطبوعات

فرود معتبرترين برند هتلداري جهان در تنها هتل فرودگاهي ايران

مراسم امضاي قرارداد رسمي شرکت سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران و گروه هتل هاي اکور فرانسه با هدف مديريت بهره برداري و اجراي استانداردهاي اين برند بين المللي درهتل فرودگاه امام خميني (ره) همزمان با هفته دفاع مقدس و روز جهانگردي به امضا رسيد.

مراسم امضاي قرارداد رسمي شرکت سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران و گروه هتل هاي اکور فرانسه با هدف مديريت بهره برداري و اجراي استانداردهاي اين برند بين المللي درهتل فرودگاه امام خميني (ره) همزمان با هفته دفاع مقدس و روز جهانگردي به امضا رسيد.

به گزارش ايسنا، ميراث آريا (chtn) به نقل از روابط عمومي سمگا گزارش داد، در اين مراسم مهندس « مهدي جهانگيري » رئيس هيات مديره شرکت سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران حضور برند اکور به عنوان يکي از معتبرترين گروه هاي هتلداري در ايران را نشانه عزم جدي هتل داران و هتل سازان ايراني براي اعمال روش هاي علمي و نوين در عرصه ارائه خدمات دانست و گفت: شرکت سمگا توانست با پيگيرهاي مجدانه ، آغازگر راهي نو در عرصه هتلداري کشور باشد تا راه همکاري گروه هاي مختلف هتلداري در ايران براي اتصال با حلقه برترين خدمات بين المللي هتلداري هموار شود .

وي امضاي قرارداد همکاري با گروه هتل هاي اکور را خط شکني و پيشگامي در عرصه آموزش و تکنولوژي هاي هتلداري در کشور دانست و گفت : ما معتقديم همکاري با گروه هاي بين المللي در عرصه خدمات هتلداري نبايد به انعقاد يک يا چند قرارداد، محدود شود؛ بلکه با پيماني مشترک ميان گروه هاي ايراني و شرکت هاي معتبر مانند اکور فرانسه بايد به بالاترين استانداردهاي کيفي خدمات ميزباني دست پيدا کنيم.

جهانگيري با تاکيد بر وجود ظرفيت ها و پتانسيل هاي گروه هاي هتلي در ايران براي اعمال استانداردهاي بين المللي تصريح کرد : قراداد همکاري اکور با شرکت سمگا براي بهره برداري و آموزش نيروي انساني، نشان دهنده عزم راسخ هلدينگ سمگا درعرصه گردشگري و ارائه بهترين خدمات به مشتريان است که مي تواند به راهکاري نوين براي ساير گروه ها نيز تبديل شود.

رئيس هيات مديره شرکت سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران (سمگا) خاطرنشان کرد: هتل فرودگاه امام خميني (ره) در يک دوره ۲۴ ماهه و با فعاليت شبانه روزي بسياري از مديران و دست اندرکاران پروژه شکل گرفته که به دليل موقعيت استراتژيک خود در مبدا ورودي ازمنظر ملي و بين المللي ، اهميت فوق ويژه اي پيدا کرده ؛ ضمن اينکه اين هتل به عنوان بزرگترين هتل کشور با آخرين استاندارهاي مدرن بين المللي ساخته شده که انتظار داريم از نظر زمان ساخت و بهره برداري نيز رکورد سرعت ساخت پروژه هاي کشور را نيز به دست بياورد.

جهانگيري با تاکيد بر جايگاه هتل فرودگاه امام خميني (ره) در نمايش ضريب امنيت ملي و اهميت آن براي دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران يادآورشد : همکاري و همراهي سهام داران شرکت آريا زيگورات با يکي از معتبرترين منابع دانش روز هتلداري، خدمت بزرگي را به صنعت گردشگري کشور رقم زده است که تاثيرات آن به زودي در اين صنعت نمايان خواهد شد.

وي با تاکيد بر بهره برداري نخستين هتل فرودگاهي ايران در بهمن ماه امسال خاطرنشان کرد: ماموريت گروه هتل هاي اکور در بخش بهره برداري و آموزش نيروي انساني از همين امروز و با امضاي اين قرارداد به طور رسمي شروع شده است که اميدواريم اين همکاري آغازگر راهي نوين و متداوم در عرصه هتلداري کشور باشد.

در ادامه اين مراسم « کريستف لانده » مدير اول توسعه گروه اکور در منطقه با اظهار خوشحالي از پيشرفت فيزيکي هتل فرودگاهي امام خميني (ره) گفت: اين هتل کاملا منطبق با استانداردهاي فني و بين المللي گروه هتل هاي اکور در حال احداث است و خوشبختانه شرکت پيمانکار نيز با دقت تمام اين استانداردها را در ساخت هتل و تجهيز دو اتاق نمونه آن پياده سازي کرده است.

وي با تقدير ويژه از مديران ارشد شرکت سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران براي پيشقدم شدن در ورود دانش‌هاي نوين هتلداري به ايران اظهارکرد: وظيفه گروه هتل هاي اکور ارائه سرويس‌هاي مناسب در زمان بهره برداري هتل و آموزش نيروي انساني شاغل در آن براساس استانداردهاي اين برند برتر بين المللي است.

مدير اول توسعه گروه اکور در منطقه با بيان اينکه ارائه سرويس ها در هتل فرودگاهي نشان دهنده ورود محصول و دانشي نوين به عرصه هتلداري ايران خواهد بود تصريح کرد: بهره برداري از بزرگترين هتل موجود درايران کارساده اي نيست به همين دليل گروه هتل هاي اکور، « لوران نووري » يکي از مجربترين مديران خود ، با سابقه فعاليت در چهار قاره را براي مديريت در هتل فرودگاهي امام خميني ايران انتخاب کرده است و به او ماموريت داده شده تا دانش برند اکور را به نيروي انساني شاغل در اين هتل انتقال دهد تا ايراني ها به واسطه اين همکاري بتوانند خودشان به يکي ازبهره برداران برند اکور تبديل شوند.

وي همکاري اکور با شرکت سمگا را آغاز راهي نوين در هتلداري ايران دانست و گفت: ما معتقديم محصول نهايي اين همکاري به مشارکت و همياري هاي بيشتر در عرصه هتل داري ايران تبديل خواهد شد و در مقابل، گروه هتل هاي اکور در پاسخ گويي به اعتماد سرمايه گذاران و شرکت‌هاي هتل ساز در ايران متعهد مي شود تا وظيفه خود را با قوت و جديت به اجرا درآورد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha