• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 91071207910
  • خبرنگار : 71186

تصميم‌گيري درباره افزايش قيمت خودرو نهايي شد

تصميم‌گيري درباره افزايش قيمت خودرو نهايي شد

شب گذشته جلسه اعضاي كميته قيمت‌گذاري خودرو برگزار شد و ظاهرا در اين جلسه با افزايش محدود قيمت محصولات گروه صنعتي ايران‌خودرو و گروه خودروسازي سايپا موافقت شده است.

شب گذشته جلسه اعضاي كميته قيمت‌گذاري خودرو برگزار شد و ظاهرا در اين جلسه با افزايش محدود قيمت محصولات گروه صنعتي ايران‌خودرو و گروه خودروسازي سايپا موافقت شده است.

به گزارش خبرنگار ايسنا، هنوز خبر رسمي از نتايج اين جلسه اعلام نشده، اما طبق پيگير‌ي‌هاي خبرنگار ايسنا، ظاهرا اعضاي كميته قيمت‌گذاري خودرو پس از بحث و بررسي فراوان، با افزايش قيمت محدود محصولات توليدي ايران‌خودرو و گروه خودروسازي سايپا كه شركت پارس‌خودرو را نيز شامل مي‌شود، موافقت كرده‌اند.

البته براي اطلاع دقيق‌تر از نتيجه جلسه اعضاي كميته قيمت‌گذاري خودرو همچنان بايد منتظر اعلام رسمي و نهايي آن ازسوي سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان و ديگر سازمانهاي مسوول بود و پيگيري‌ خبرنگار ايسنا در اين ارتباط ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۰۹:۴۸

با سلام، آقا! شما رسانه‌ای‌ها، از حق ما مصرف‌کننده‌ها دفاع کنید. این سازمان "حمایت از تولیدکنندگان و ..." که به نظر من اصلا جانب حق و حتی جانب اعتدال رو رعایت نمی‌کنه! طرح تحقیق از خودروسازان رو زود در مجلس نهایی کنن و همه سعی کنن تا به این خودروسازها یه مقدار فشار بیارن و حقایقی که باعث ایجاد این وضعیت شده رو بطور شفاف برای مردم توضیح بدن. ما از پارسال اول دی‌ماه می‌خواستیم یه ماشین بخریم ولی هنوز که شرایط مهيا نيست. چرا بازار خودرو رو اینطور شد؟

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۱۲:۰۴

قیمتها رو سه‌برابر کنید. کیه که بخره. آخرش ورشکستگی مال خودتونه!

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۱۲:۴۴

واقعا متاسفم برای ایران‌خودرو و سایپا که بعد از این همه سال هنوز نمی‌تونن یک خودرو با کیفیت بالا تولید کنند و قیمتش هم پایین باشه.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۱۲:۴۴

خودروسازان همیشه با جوسازی و ملتهب نمودن، بازار را به نفع خویش می‌چرخانند. از یکسال پیش این چندمین بار است که قیمت خودرو افزایش می‌یابد. مصرف‌کننده چه گناهی کرده که باید بابت خودروهای بی‌کیفیت داخلی این‌قدر پول بپردازد! گارانتی هم که اعتباری ندارد و نمایندگی‌ها می‌گویند قطعه نداریم. همین خودروسازان میلیونها دلار از محل صادرات درآمد دارند. لااقل تعرفه واردات خودرو را بردارند تا مردم حق انتخاب داشته باشند. من هفت ماه قبل برای خرید خودرو از سایپا ثبت‌نام کرده‌ام هنوز خودروي مرا تحویل نداده‌اند. عمدا صبر کردند تا قیمت بالا رود و چند میلیون گرانتر خودروهایشان را بفروشند. این دور از عدالت و انصاف است!

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۱۴:۱۰

با سلام، با افزایش قیمتها مشکلی حل نخواهد شد و قیمت ارز دوباره بالاتر خواهد رفت. ارزش پولمان را با دست خویش پایین نیاوریم.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۱۴:۵۷

سلام، من یک خودرو 207 در تاریخ 28/6/90 ثبت‌نام کردم که تا به‌حال بهم واگذار نشده و در ضمن از من ایران‌خودرو با تحدید{تهدي} و زور تعهد گرفته که نه سود دیرکرد و نه سوده و دیه درخواست کنم! آیا این عدالت علی(ع) است و یا...؟ ایا کسی هست که به این مسايل جواب دهد؟

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۱۷:۲۶

خدا... دو ماه ماشینی رو که باید می‌دادند و نمی‌دن تا گرونش کنن و بعد مي‌گن ....

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۲ ۲۰:۴۲

سلام من هفدهم خردادبرای خودروال90 ازشرکت سایپا ثبت نام کردم وقرار بود شهریور تحویل بدهند ولی تاامروز هنوز از دعوتنامه مرحله دوم هم خبری نیست آیا این عدالت است بعد از چندین ماه بیایند براساس قیمتهای جدید خودرو تحویل بدهند ... آیا واقعا این پول اضافی که می گیرند حلال است مثل من که دیگر نمی توانم مابه التفاوت بپردازم ومجبورم انصراف بدهم آیا واقعا این عدالت است

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۳ ۰۸:۲۶

سلام من هم يك تندر90از پارس خودرو با كلي وام و قرض به اميد قيمت مصوب ثبت نام كردم حالا بعد از افزايش قيمتها از كجا دوباره پول جور كنم براي مابه التفاوت تو رو خدا پيگيري كنيد لااقل ثبت نامي رو افزايش ندن ممنون

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۳ ۱۰:۲۸

سلام اقا تورو خدا از این خبرتون دفاع کنین معاون مالی اداری سایپا در خبرگزاری فارس تکذیب کرده به خدا قسم من خبر شمارو دیدم در بورس 450000سهم تمام زندگیمو ایران خودرو خریدم که اخر وقت صف فروش شو من 6 درصد از پولمو از دست دادم خدا خیرتون بده اگه پیگیری کنین باعث اعتماد بیشتر ما طرفداران ایسنا خواهید شد

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۳ ۱۰:۴۱

مگر چه کیفیتی خودروهای داخل دارند که در سال چند بار افزایش قیمت میدهند بطور مسال تندر پارس خودرو در سال جدید 370000 تومان افزایش قیمت داشته ودر سال گذشته نیز حدود2000000 تومان

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۳ ۱۵:۰۲

...ماشینی که 7 ماهه ثبت نام کردم و 2 ماه از تاریخش گذشته می خوان به قیمت جدید بدن و .. ایا کسی نیست به داد ماها برسه... خواهشا اگه کسی راهی بلده بگه ؟؟؟

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۳ ۲۱:۴۶

چرا شرکت سایپا خودروهای پیش‌فروشی را که از تاریخ تحویل آنها بیش از یک ماه گذشته است، تحویل نمی‌دهد؟

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۳ ۲۲:۰۷

با سلام، رقابت زماني واقعي است كه ماشينهاي خارجي با قيمتي نزديك به ماشينهاي داخلي عرضه بشوند تا مردم بتوانند بخرند و مسئولين و توليدكنندگان متوجه كيفيت خودروهاي توليد داخل خواهند شد.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۴ ۰۰:۱۹

آیا این عدالت است؟!.... ماشینی که قرار بود شهریور تحويل بدهند و نمی‌دهند تا گرونش کنند؟ آیا ظلم نیست؟ پول قبلش رو به زور می‌شود جمع کرد چه برسه به حالا.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۷ ۱۱:۰۹

سازمان حمايت از مصرف‌‌كنندگان!؟ جمله عجیبی است.

avatar
۱۳۹۱-۰۷-۱۷ ۲۲:۳۸

سلام خودتان قضاوت کنید. چهار ماهه 12 میلیون من در حساب شرکت خوابیده، حالا با وجود اینکه 17 روز از تاریخ قرارداد تحويل خودرو می‌گذرد، ماشین رو عمدا نگه داشتند تا قیمت رو بالا ببرن! من باید خودروی 17 میلیونی را 21 میلیون تومان بخرم. نمی‌دونم به کی بگم. این پول رو از کجا بیارم؟ آقایون باسواد امروزی.