• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۱ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 91071912902
  • منبع : نمایندگی مازندران

رییس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل:

تربیت نیروی انسانی کارآمد از اولین اولویت‌های دانشگاه علمی کاربردی است

رییس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل، گفت: توجه ویژه به امور فرهنگی از اصول مهم مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بابل است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل، گفت: توجه ویژه به امور فرهنگی از اصول مهم مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بابل است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، عین الله جعفرنژاد در گردهمایی روسای دانشگاه علمی کاربردی مازندران که در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل برگزار شد، اظهار داشت:مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بابل از سال 81 فعالیت خود را اغاز کرده و به دلیل نداشتن فضای کافی و مطلوب نتوانست درکمیت و کیفیت موفقیت زیادی کسب کند که با فراهم آوردن این فضا امید است در آینده شاهد موفقیت روز افزون این مرکز باشیم.

وی ادامه داد: رعایت استانداردهای آموزشی، توجه ویژه به امور فرهنگی و تاکید بر مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان از اصول اساسی است که در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل در اولویت قرار دارد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل یادآور شد: رعایت استاندارهای آموزشی به ویژه در خصوص سرفصل‌های مصوب دانشگاه علمی کاربردی جهت تربیت نیروی انسانی کارآمداز اولین اولویت‌هاست.

جعفرنژاد با بیان اینکه توجه ویژه به امور فرهنگی و ایجاد روحیه کارگروهی در بین دانشجویان از اصول مهم مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بابل محسوب می‌شود، افزود: ما به آموزش تنها با دید تجارت نگاه نمی‌کنیم و سعی شده همگام با آموزش در جهت پرورش دانشجویان گام‌های موثری برداشته شود.

وی افزود:تشکل‌های دانشجویی، انجمن های علمی و تقویت شرکت‌های دانشجویی از جمله اقدامات مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل در راستای توجه به امور فرهنگی بوده است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل با بیان اینکه تاکید بر مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان از دیگر اصول مهم مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل به شمار می‌رود، اظهار داشت: اعتقاد و ماموریت ویژه دانشگاه علمی کاربردی در جهت مهارت آموزی است که این مرکز به معنای واقعی در این مسیر فعالیت دارد.

جعفرنژاد با اشاره به قدمت دانشگاه علمی کاربردی، اظهار داشت: ما باید با ورود به خانواده داوطلبین ورود به دانشگاه آن‌ها را به جایگاه این دانشگاه اشنا کنیم و آن‌ها را به سمت چنین مراکز سوق دهیم تا در انتخاب از ردیف 4 به انتخاب دوم برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha