• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91071912983

12 خبرگزاری به رسانه‌های داخلی اضافه شدند

12 خبرگزاری به رسانه‌های داخلی اضافه شدند

هیأت نظارت بر مطبوعات تقاضاهای صدور مجوز برای 12 خبرگزاری را بررسی کرد و هشت مجوز فعالیت و چهار موافقت اصولی خبرگزاری صادر شد.

هیأت نظارت بر مطبوعات تقاضاهای صدور مجوز برای 12 خبرگزاری را بررسی کرد و هشت مجوز فعالیت و چهار موافقت اصولی خبرگزاری صادر شد.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جلسات 27 شهریور و 3 مهرماه امسال با تقاضای اخذ مجوز خبرگزارهای «آنا» به صاحب امتیازی «دانشگاه آزاد اسلامی» و مدیرمسؤولی «رضا همدانچی»، خبرگزاری «پانا» به صاحب امتیازی «سازمان دانش‌آموزی» و مدیرمسؤولی «محمدرضا خوش‌گفتار»، خبرگزاری «اهل بیت(ع) - ابنا» به صاحب امتیازی «مؤسسه فرهنگی هنری ابناء الرسول تهران» و مدیرمسؤولی «سیدعلیرضا حسینی»، خبرگزاری «ایمنا» به صاحب امتیازی «شهرداری اصفهان» و مدیرمسؤولی «اصغر آذربایجانی»، خبرگزاری «تابناک» به صاحب امتیازی «روح‌الله رییس نافچی» و مدیرمسؤولی «اسکندر صالحی»، خبرگزاری «خبر آن‌لاین» به صاحب امتیازی «شرکت توسعه مکتب خبر ایرانیان» و مدیرمسؤولی «علیرضا معزی»، خبرگزاری «کُرد پرس» به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی «محمد هادی‌فر» و خبرگزاری «کتاب» به صاحب امتیازی «مؤسسه خانه کتاب» و مدیرمسؤولی «علی اسماعیلی» موافقت شد.

همچنین تقاضای اخذ مجوز خبرگزاری‌های «بیداری اسلامی» به صاحب امتیازی «مؤسسه آتی‌سازان فرهنگ تسنیم» و مدیرمسؤولی «مجید قلی‌زاده»، «دانا» به صاحب امتیازی «مجتمع آموزشی امام صادق (ع)» و مدیرمسؤولی «سیدحجت وکیلی»، «باغ کتاب» به صاحب امتیازی «مؤسسه باغ کتاب» و مدیرمسؤولی «علی‌اکبر اشعری» و «مرکز ملی جهانی شدن» به صاحب امتیازی «مرکز ملی جهانی شدن» و مدیرمسؤولی «همایون حمیدی فراهانی» مورد موافقت اصولی قرار گرفت.

موافقت اصولی به منزله‌ی مجوز اولیه و مشروط تأسیس و راه‌اندازی خبرگزاری است و صدور پروانه‌ی قطعی برای اشخاصی که این موافقت را دریافت کرده‌اند، منوط به تأیید شاخص‌های حرفه‌یی هر رسانه پس از تأسیس توسط هیأت نظارت بر مطبوعات خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha