• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 91072013061
  • خبرنگار : 71408

«آهوی پیشونی سفید» از فیلم‌های پرفروش سال می‌شود؟

مسعود اطیابی گفت: فکر می‌کنم «آهوی پیشونی سفید» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های امسال باشد.

مسعود اطیابی گفت: فکر می‌کنم «آهوی پیشونی سفید» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های امسال باشد.

تهیه‌کننده «آهوی پیشونی سفید» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اکران این فیلم که از صبح چهارشنبه 19 مهرماه آغاز شده است، بیان کرد: اکران ما در تهران با 21 سینما آغاز شده است که در هفته‌های آینده احتمال افزایش سالن‌های‌مان وجود دارد. همچنین تعدادی از شهرستان‌ها همزمان با تهران اکران فیلم را آغاز کرده و فکر می‌کنم تعداد سینماهای شهرستانی‌مان در هفته آینده به 15 سالن برسد.

وی درباره پیش‌بینی‌اش برای استقبال مخاطبان از این فیلم بیان کرد: فکر می‌کنم «آهوی پیشونی سفید» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های امسال شود، چون این فیلم یک فیلم شاد و مفرح است که مطمئنا خانواده‌ها و بچه‌ها به عنوان یک فیلم سالم و خوش‌ساخت کودک از آن استقبال می‌کنند.

اطیابی همچنین یکی از جاذبه‌های این فیلم را دوبله آذری آن دانست و گفت: ما فیلم را علاوه‌بر فارسی به زبان آذری هم دوبله و تمام ترانه‌هایش را دوباره به این زبان بازسازی کردیم تا برای آذری‌زبان‌ها جذاب باشد. فکر می‌کنم این کار باعث افزایش تعداد مخاطبان فیلم شود، حتی به دوستانی که زبان آذری را بلد نیستند هم توصیه می‌کنم دوبله آذری فیلم را نیز مشاهده کنند و از آن لذت ببرند.

مسعود اطیابی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که دیدن این فیلم را همراه با کودکان‌شان از دست ندهند، چرا که یک فیلم سالم و مفرح کودک را شاهد خواهند بود.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» به عنوان یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های سینمایی کودک ایران در سینماهای کشور اکران شده است.

محمدرضا شریفی‌نیا، امین حیایی، امین زندگانی، نیلوفر خوش‌خلق، گوهر خیراندیش، ترلان پروانه، پریا مردانیان، نادر سلیمانی، هومن حاجی‌عبدالهی، امیر غفارمنش و... در این فیلم سینمایی با بازی و گریمی متفاوت ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha