• شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 91072214107
  • خبرنگار : 71282

ایجاد فرصت‌های جدید کسب و کار از سوی بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان

ترویج فرهنگ خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، ارتقای ظرفیت مدیریتی کارآفرینان، کشف استعداد‌های خلاق و کارآفرین در سطح کشور و برنامه‌ریزی در جهت توسعه فرهنگ کارآفرینی زنان و جوانان از اهداف بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان است.

ترویج فرهنگ خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، ارتقای ظرفیت مدیریتی کارآفرینان، کشف استعداد‌های خلاق و کارآفرین در سطح کشور و برنامه‌ریزی در جهت توسعه فرهنگ کارآفرینی زنان و جوانان از اهداف بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان است.

به گزارش خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان به کوشش تعدادی از کارآفرینان و مدیران در آبان 84 به عنوان موسسه‌ای غیردولتی و غیرانتفاعی با مجوز رسمی از مراجع قانونی تاسیس‌ شد.

ماموریت اصلی بنیاد، توسعه و ترویج تفکر خلاق و فعالیت مولد در میان زنان و جوانان است.

زمینه‌سازی برای تبلور و تجلی خصیصه خودباوری، تلاش در جهت تحقق عینی شأن انسانی زنان و جوانان در جامعه به عنوان نیروهای اثر‌بخش و توان‌افزایی آنان در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و گسترش مشارکت فعال آنان در توسعه و افزایش توان ملی کشور از دیگر اهداف تاسیس بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان است.

از دیگر اهداف و وظایف بنیاد می توان به برنامه‌ریزی و فعالیت برای توسعه فرهنگ کارآفرینی زنان و جوانان و تحقق و تبلور آن در سطوح مختلف جامعه، توسعه و ترویج فرهنگ خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، کشف استعداد‌های خلاق و کارآفرین در سطح کشور، پشتیبانی و کمک به تدوین و ساماندهی ایده‌ها و اندیشه‌های خلاق و کارآفرین، اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای و ارتقای ظرفیت مدیریتی کارآفرینان اشاره کرد.

یکی از ماموریتهای بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان ایجاد بانک اطلاعاتی و شبکه ارتباطی کارآفرینان با هدف ارائه‌ پشتیبانی علمی، فنی و دریافت بازخورد‌های لازم از جریان کارآفرینی در سطح کشور و منطقه است و در این راستا فراهم ساختن فرصتهای جدید کسب و کار، اصلاح و بهبود قوانین و برقراری سیستم‌های حمایتی در محیط کارآفرینی در چارچوب قوانین موضوع اثرگذار است.

همچنین کمک به انتقال دانش و تکنولوژی در محیط کارآفرینی، ارائه خدمات مشاوره به کارآفرینان و مراجع قانونی ذیربط، ترویج کارآفرینی و توسعه فرهنگ کسب و کار از طریق تهیه فیلم‌های مستند و برنامه‌های تلویزیونی و کمک به جذب و هدایت منابع دولتی در طرح‌های موفق کارآفرینان از رویکردهای اساسی بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان است.

به گزارش ایسنا علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان می‌توانند به نشانی اینترنتی http://www.foundationed.net مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha