• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 91072617511
  • خبرنگار : 71410

بنیاد بسطامی برای انتشار سی‌دی دوم «گل‌پونه‌ها» رضایت نخواهد داد

بنیاد بسطامی برای انتشار سی‌دی دوم «گل‌پونه‌ها» رضایت نخواهد داد

خواهر ایرج بسطامی اعلام کرد: بنیاد بسطامی برای انتشار سی‌دی دوم تصویری «گل‌پونه‌ها» رضایت نخواهد داد.

خواهر ایرج بسطامی اعلام کرد: بنیاد بسطامی برای انتشار سی‌دی دوم تصویری «گل‌پونه‌ها» رضایت نخواهد داد.

فاطمه بسطامی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مطرح کرد: انتشار اولین لوح فشرده «گل‌پونه‌ها» غفلتی بود که انجام شد و این اتفاق در حالی رخ داد که خانواده ایرج بسطامی هیچ اطلاعی از انتشار این اثر نداشتند.

او ادامه داد: پس از انتشار آن آلبوم، به وزارت ارشاد و شرکت‌ها سپردیم که هر گونه اثری در صورت انتشار با صدای ایرج بسطامی باید از سوی بنیاد این هنرمند مجوز داشته باشد.

بسطامی اضافه کرد: بنده شخصا با انتشار آن اثر مخالف بودم و فکر نمی‌کنم زنده‌یاد بسطامی هم از انتشار آن آلبوم رضایت داشتند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد آثار شنیده نشده بسطامی را منتشر کند، پاسخ داد: گویا آثاری از ایشان وجود دارد که به دست بنده نرسیده است اما در هر صورت خوشحال می‌شوم هر کس صدایی از ایرج بسطامی دارد در اختیار ما قرار دهد.

رییس بنیاد ایرج بسطامی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: جشنواره بنیاد ایرج بسطامی اول به دلیل مشکل مالی و دوم به دلیل همزمان شدن تولد و فوت زنده‌یاد بسطامی با ایام محرم و صفر امسال برگزار نخواهد شد.

او در همین رابطه اضافه کرد: از طرفی باید منتظر اسپانسر و کمک باشیم چرا که جوانان مداوم با بنیاد تماس می گیرند و از ما درخواست می‌کنند که این برنامه طبق گذشته برگزار شود اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانیم پاسخ‌گوی آن‌ها باشیم.

بسطامی در عین حال گفت: بنیاد ایرج بسطامی علی‌رغم مشکلات مالی که دارد، در زمینه کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان اقداماتی انجام داده که جزئیات آن در سایت بنیاد اعلام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha