• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۱ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 91073019742
  • خبرنگار : 90109

پشتیبانی "قیصر" و "نتسر" از "یوآخیم لوو"

فرانتس بکن‌باوئر و گونتر نتسر به دنبال انتقادهای اخیر از تیم ملی فوتبال آلمان به پشتیبانی از یوآخیم لوو پرداختند.

فرانتس بکن‌باوئر و گونتر نتسر به دنبال انتقادهای اخیر از تیم ملی فوتبال آلمان به پشتیبانی از یوآخیم لوو پرداختند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تساوی چهار بر چهار آلمان در برلین برابر سوئد انتقادها از عملکرد لوو و دستیارانش را بیش از پیش کرده است. این نتیجه در حالی برای ژرمن‌ها رقم خورد که تا دقیقه 60 بازی چهار گل از حریف خود پیش افتاده بودند.

فرانتس بکن‌باوئر و گونتر نتسر، از بزرگان فوتبال آلمان در موضع‌گیری متفاوت با بسیاری از کارشناسان فوتبال این کشور، به پشتیبانی از لوو پرداختند. قیصر فوتبال آلمان در مقاله‌ای در مجله آلمانی "فوکوس" نوشت: "اگرچه تیم ملی پس از برتری چهار بر صفر در زمان مهمی از بازی از هم فروپاشید، با این حال می‌گویم بازیکنان باید از این بازی درس بگیرند. لوو دوباره تیم را به حرکت درخواهد آورد."

بکن باوئر که در سال 1974 به عنوان کاپیتان و در جام جهانی 90 به عنوان مربی آلمان را به قهرمانی جهان رساند، با یادآوری شکست دردناک بایرن مونیخ در دهه 70 گفت: "این همانند حلقه‌ای از واکنش‌های بد است. نخست خط میانی سپس دفاع و در نهایت دروازه‌بان مرتکب اشتباه می‌شوند و هیچ کس به درستی نمی‌داند چرا. چهل سال پیش هم برای ما همین اتفاق افتاد. امروز هم این اتفاق تکرار شده است."

گفته‌های رییس پیشین باشگاه بایرن مونیخ به شکست 7 بر 4 بایرن برابر کایزرسلاترن برمی‌گردد آن هم در حالی که باواریایی‌ها در ابتدای بازی چهار بر یک از حریف خود پیش بودند.

نتسر، بازیکن بزرگ دهه 60 فوتبال آلمان هم با پشتیبانی از یوآخیم لوو گفت: "او به هیچ وجه نباید فکرش را مشغول تغییر فلسفه و نگاهش کند."

او در ستون خود در هفته‌نامه بیلد آم زونتاگ نوشت: "یک مربی که تیمش را به جایی می‌رساند که 60 دقیقه تمام چنین فوتبالی را ارائه دهد، مربی بزرگی است."

قهرمان جام جهانی 1974 از لوو خواست این نتیجه را فراموش نکرده و با چشم بستن به روی رخدادهای این بازی کار همیشگی‌اش را دنبال نکند. او نوشت، در همکاری میان بخش هجومی و دفاعی آلمان مشکلاتی را می‌بیند. به باور نتسر بازیکنان دفاعی آلمان به اندازه کافی خوب نیستند: "هیچ قاطعیتی وجود ندارد. در کارهای دفاعی هیچ کس رییس نیست. از این گذشته عملکرد هیچ یک از این مدافعان در عرصه بین‌المللی مناسب نبوده و از تجربه لازم در این بازی‌ها برخوردار نیستند."

وی انتقادها از مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان را سراسر "پوچ و بیهوده" خواند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha