• سه‌شنبه / ۲ آبان ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91080200906
  • خبرنگار : 71431

ارتکاب 52 فقره سرقت برای خرید کراک!

ارتکاب 52 فقره سرقت برای خرید کراک!

رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری دو سارق جوان که برای تامین هزینه اعتیادشان دست به 52 فقره سرقت لوازم داخل خودرو زده بودند، خبرداد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری دو سارق جوان که برای تامین هزینه اعتیادشان دست به 52 فقره سرقت لوازم داخل خودرو زده بودند، خبرداد.

سرهنگ داود رسولی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت باطری یک خودرو و اعلام موضوع به پلیس، ماموران برای بررسی در صحنه جرم حضور یافتند و تحقیقات و بررسی‌های خود برای شناسایی عامل یا عاملان سرقت را آغاز کردند.

وی اضافه‌کرد: ماموران تجسس کلانتری 11 شهدای سمنان در بررسی‌های خود متهم موردنظر به هویت «ک – ن» که فردی سابقه‌دار، بیکار و دارای اعتیاد شدید به موادمخدر از نوع کراک بود را هنگام فروش سه عدد باطری خودرو به یک ضایعاتی در سمنان شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه ابتدا منکر هر گونه سرقتی بود اما برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال یافت و در آنجا تحت بازجویی‌های کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت که سرانجام سارق 25 ساله لب به اعتراف گشود و به همدستی فرد دیگری به هویت «م – ه» 20 ساله معترف شد.

وی با بیان اینکه ماموران اقدامات لازم برای دستگیری متهم ردیف دو پرونده را انجام داده و وی را نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند، گفت: دو متهم در باز‌جویی‌ها، راز 52 فقره سرقت داخل خودرو در سمنان را فاش کردند.

به گفته رسولی‌فر، سارقان در اظهارات خود معترف شدند که تنها خودروهایی را مورد دستبرد قرار می‌دادند که فاقد تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر بود.

رسولی‌فر، اعتیاد دو سارق به ماده‌مخدر خطرناک کراک را مهمترین علت ارتکاب این سرقت‌ها بیان کرد و گفت: پلیس، بارها هشدار داده که مبارزه با موادمخدر باید به حرکتی عمومی و ملی تبدیل شود و دیگر دستگاه‌های مرتبط نیز نباید به جانفشانی کارکنان ناجا در این راه اکتفا کنند.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از بروز این گونه جرایم، وسایل نقلیه خود را به امکانات ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha