• پنجشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 91080402452
  • منبع : نمایندگی مرکزی

انهدام باند تهیه و توزیع هروئین در اراک

انهدام باند تهیه و توزیع هروئین در اراک

ایسنا/مرکزی با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اراک منهدم و ضمن کشف 2 کیلو و 400 گرم هروئین پنج نفر مرد و یک نفر زن در این زمینه دستگیر شدند.

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اراک منهدم و ضمن کشف 2 کیلو و 400 گرم هروئین پنج نفر مرد و یک نفر زن در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران، چند جوان که در امر تهیه و توزیع هروئین در شهر اراک فعالیت داشتند، شناسایی شده و تحت مراقبت قرار گرفتند.

سرهنگ محمد حسنی افزود: 4 نفر از متهمان پس از تهیه مواد مخدر از شهرستان دورود با دو دستگاه خودرو پیکان در محور ازنا به اراک متوقف و دستگیر شدند که در مجموع یک کیلو و 500 گرم هروئین در بازرسی از خودروهای آنان کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دو نفر دیگر از متهمان را که یک زوج جوان بودند، مقابل درب منزلشان در یکی از مناطق شهر اراک با یکدستگاه خودرو پژو پارس متوقف و دستگیر کردند و در بازرسی از خودروی آنان نیز مقدار 900 گرم هروئین کشف و ضبط شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان گفت: در مجموع از 6 متهم دستگیر شده دو کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد که همگی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

براساس این گزارش دو توزیع کننده مواد مخدر نیز در دلیجان دستگیر شده و از آنان مقدار 4 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی یک دستگاه اتوبوس را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ حمزه امین‌نژاد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از اتوبوس، به دو نفر از مسافران که یکی اهل و ساکن ارومیه و دیگری اهل و ساکن شیراز بود مظنون شده و از داخل وسایل همراه آنان مقدار 4 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

وی در پایان افزود: متهمان دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان انتقال داده شدند و تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد.

براساس این گزارش، مأموران انتظامی خمین نیز موفق به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان و کشف 7 کیلو و 493 گرم تریاک شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha