• سه‌شنبه / ۹ آبان ۱۳۹۱ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 91080906145
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در کمتر استانی دیده می‌شود

استاندار بوشهر: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در کمتر استانی دیده می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در کمتر استانی دیده می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در کمتر استانی دیده می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با مسئولان میراث، فرهنگی و صنایع دستی گفت: پتانسیلی که در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود دارد، منحصر بفرد است که باید با یک برنامه‌ریزی مدون از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: شرایط استان بوشهر در بخش‌های مختلف از خیلی از کشورهای حوزه خلیج فارس هم بهتر است.

وی سرمایه‌گذاری را یکی از ضروریات حوزه کاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد و افزود: اگر این سرمایه‌گذاری صورت بگیرد، نه تنها یک میلیون نفر در استان بوشهر از آن بهره‌مند می‌شوند، بلکه استانهای و حتی کشورهای همجوار نیز از این سرمایه‌گذاری بهره‌مند خواهند شد.

حسنوند اجرای طرح‌های بزرگ فرهنگی مشترک با کشورهای حاشیه خلیج فارس را یکی از مهم‌ترین فعالیتها دانست و افزود: در استان بوشهر انسانهایی خوش فکر و پرتلاش وجود دارند که با بهره‌ جستن از آنها می‌توان تحول قابل توجه‌ای در استان ایجاد کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته علیرغم توسعه استان هنوز بخش مهمی از سرمایه‌گذاری‌ها صورت نگرفته است، گفت: نبود هتل مناسب یکی از معضلات استان بوشهر بوده که لازم است در این بخش در کوتاه‌ترین زمان سرمایه‌گذاری لازم انجام پذیرد.

وی با قدردانی از خدمات دکتر دشتی، سعید آزاد شهرکی را به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان معرفی کرد و افزود: وی در مسئولیت‌های مختلفی که داشته کارهای قابل توجه‌ای در استان انجام داده است که لازم است در این سمت در جذب سرمایه‌گذار و توسعه طرحهای گردشگری بکوشد.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور هم گفت: در استان بوشهر کارها و فعالیتهای قابل توجه‌ای در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

دکتر ملک محمد نجفی با قدردانی از خدمات دکتر دشتی، سعید آزاد شهرکی را بعنوان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان معرفی کرد و افزود: با سوابق درخشانی که آقای آزادشهرکی دارد پیش بینی می‌شود روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی توسعه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha