• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۳۹۱ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 91081509125
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر: مدیریت اصلی در طرح مسکن مهر بر عهده فرمانداران است

استاندار بوشهر: مدیریت اصلی در طرح مسکن مهر بر عهده فرمانداران است

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: مدیریت اصلی در طرح مسکن مهر بر عهده فرمانداران است.

استاندار بوشهر گفت: مدیریت اصلی در طرح مسکن مهر بر عهده فرمانداران است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند در نشست شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به نقش مهم ساخت مسکن در استان اظهار کرد: در شورای مسکن باید سیاست‌های کلان استان در زمینه مسکن را به بحث و تبادل نظر بگذاریم و خود را از مسائل روزمره دور کنیم.

وی با بیان اینکه باید از انجام کارهای روزمره خودداری کنیم، تصریح کرد: شهرداری‌ها نقش مهمی در تسریع اجرای پروژه‌های مسکن مهر دارند و باید با دستگاه‌های اجرایی دیگر نهایت همکاری را داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیریت اصلی در طرح مسکن مهر بر عهده فرمانداران است، خاطرنشان کرد: با وزارتخانه‌های مختلف برای جذب اعتبار، تخفیف و کمک‌های مختلف مالی و غیر مالی باید پیگیری و تعامل داشته باشید.

حسنوند با تاکید بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در ساخت مسکن مهر گفت: باید فرابخشی و فرادستگاهی به مسائل استان نگاه کنیم تا روند فعالیت‌ها نتیجه‌بخش باشد.

این مسئول تاکید کرد: فرمانداران به فکر تولید درآمد در استان باشند و راهکارهای تولید ثروت در شهرستان‌ها را شناسایی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کاشت یک ملیون اصله نخل و نصب 5 هزار پایه تلسکوپی چراغ در استان باید تا پایان امسال عملیاتی شود.

استاندار بوشهر بر نقش مهم تعامل دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: بی ‌شک در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، همکاری و تعامل حرف اول را می‌زند و مدیران باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حسنوند در پایان خطاب به مدیران گفت: با قوت و قدرت کار خود را انجام دهید و به کسانی که می‌خواهند شما را تضعیف کنند، ندهید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرنیز گفت: با تلاش‌های صورت گرفته چهار هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان بوشهر تا پایان آبان ماه افتتاح می‌شود.

علیرضا صفایی صبح امروز در نشست شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه 31 هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر در حال ساخت است، اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال بیش از 10 هزار واحد از این تعداد افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

وی بیان کرد: تا پایان آبان‌ ماه نیز 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: برای سال آینده نیز ساخت 3 هزار و 272 واحد مسکن مهر در استان پیش‌بینی شده، ضمن اینکه امسال مشکل خاصی در تامین زیرساخت‌های مسکن مهر نداریم.

صفایی خاطرنشان کرد: 12 میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت‌های مسکن در برازجان، بوشهر، گناوه و دیون سال‌های گذشته پیش‌بینی کردیم که باید این اعتبار را به خوبی جذب و هزینه کنیم.

وی در ارتباط با اقدامات روبنایی مسکن مهر در استان بوشهر گفت: از محل اعتبارات اختصاص یافته از سوی وزیر راه و شهرسازی ساخت شش مسجد در دستور کار داریم که تاکنون 480 میلیون تومان برای این کار اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: مسجد طرح مسکن مهر خورموج و اهرم هر کدام 15 درصد، برازجان یک 35 درصد و برازجان دو 20 درصد، بوشهر 40 درصد و عالی شهر هم 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۹-۲۸ ۲۲:۲۹

مسکن مهر چقدپول پیش پرداخت نقدی میخواد؟وزمان تحویل ان تاکی هست؟

avatar
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۱۲:۳۸

چطور میتونیم با مسکن مهر تماس بگیریم یا آدرس مسکن مهر چیه؟