• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۱ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 91081610419
  • خبرنگار : 71420

زادمهر: ازبکستان از کره قوی‌تر است/ حذف جام حذفی شخصیت فوتبال و کی‌روش را خراب می‌کند

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنا ازبکستان حریفی قدرتمندتر از کره جنوبی است.

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنا ازبکستان حریفی قدرتمندتر از کره جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد زادمهر در حاشیه‌ی دیدار دوستانه‌ی تیم ملی فوتبال برابر تاجیکستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره‌ی برگزار نشدن جام حذفی گفت: جام حذفی راهی است که تیم‌ها می‌توانند از آن به لیگ قهرمانان آسیا برسند و به نظر من این جام هیچ ربطی به تیم ملی ندارد. در جام حذفی یک تیم با پنج بازی قهرمان می‌شود؛ در حالی که ما پنج ماه برای برگزار کردن جام حذفی وقت داریم.

وی ادامه داد: فدراسیون باید به این مساله یک نگاه مدیریتی و قاطع داشته باشد. جام حذفی انگیزه‌ی بازیکنان و مدیران باشگاه‌ها را افزایش می‌دهد و مطمئنا نبود این جام به ضرر فوتبال ایران تمام می‌شود. ضمن این‌که کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و نسبت داده شدن حذف جام حذفی به وی شخصیت او را نیز خراب می‌کند. به نظر من این رفتار قابل قبول نیست.

زادمهر در ادامه درباره‌ی دیدار آینده‌ی تیم ملی برابر ازبکستان گفت: مطمئنا بازی با ازبکستان با این بازی دوستانه فرق دارد. به عقیده‌ی من حتی ازبکستان از کره هم قوی‌تر است؛ چون تنها راه امیدش عبور کردن از ما است. آن‌قدر که ازبک‌ها در برابر ما انگیزه دارند کره جنوبی نداشت.

وی درباره‌ی قدرت تیم ملی تاجیکستان به عنوان یک حریف تدارکاتی هم گفت: به هر حال این یک بازی دوستانه است و مطمئنا ایران هم با همه‌ی توانش بازی نمی‌کند. احتمالا تیم ملی برابر ازبکستان با نفرات دیگری به میدان خواهد رفت.

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ی بازگشت علی کریمی به این تیم هم گفت: اطلاعی ندارم اما می‌دانم که کریمی یک بازیکن تاثیرگذار است که در این بازی هم نقش بسیار زیادی داشت. در مجموع باید بگویم که نظر مربی در تیم قابل احترام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha