• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91082415609
  • خبرنگار : 71431

وقوع دو حادثه چاه در تهرانپارس طی 7 دقیقه؛

سقوط مرگبار دو مرد به عمق 18 متری چاه

سقوط مرگبار دو مرد به عمق 18 متری چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو مرد در پی سقوط به عمق 18 متری چاهی در تهرانپارس خبرداد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو مرد در پی سقوط به عمق 18 متری چاهی در تهرانپارس خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح امروز به فاصله کمتر از 10دقیقه وقوع دو حادثه چاه در محدوده تهرانپارس به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که در مورد اول که در ساعت 8:26 وقوع آن گزارش شد دو مرد به عمق چاهی واقع در خیابان بهار تهرانپارس سقوط کرده بودند که ایستگاه 19 و گروه نجات 10 برای نجات آنان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل وارد چاه شده و هر دو تن را از عمق 20 متری چاه خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران وضعیت دو مصدوم را وخیم اعلام کرد و گفت: وضعیت این دو فرد به گونه‌ای بود که پس از خروج از چاه امکان تکلم نداشتند و به سرعت توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به حادثه دیگری که در ساعت 8:33 در بلوار مطهری منطقه قنات کوثر در تهرانپارس رخ داده بود نیز به ایسنا گفت: به دنبال این حادثه ایستگاه 57 و گروه نجات 12 از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل با تجهیزاتی که همراه داشتند وارد چاه شدند و دو مرد را از عمق 18 متری چاه خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تیم اورژانس حاضر در محل حادثه این دو مورد را تایید کرد به ایسنا گفت: متاسفانه با توجه به بارش باران و گل آلودشدن عمق چاه امکان شناسایی سن و مشخصات اولیه این افراد وجود نداشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha