• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۱ / ۰۷:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 91082918437
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

علت قتل دختر جوان در هاله‌ای از ابهام

علت قتل دختر جوان در هاله‌ای از ابهام

ایسنا/خراسان رضوی با کشف جسد دختری 24 ساله در حوالی مشهد، پدر او به عنوان متهم به قتل دستگیر شد.

با کشف جسد دختری 24 ساله در حوالی مشهد، پدر او به عنوان متهم به قتل دستگیر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی اعلام مرگ دختری 24 ساله در یکی از روستاهای اطراف مشهد، تیم‌های گشتی پلیس به محل اعزام و جسد دختر جوان را کشف کردند.

پلیس در تحقیقات اولیه پرونده، پدر 62 ساله این دختر جوان را به عنوان متهم به قتل دستگیر کرد.

متهم در بازجویی‌های پلیسی گفت به علت اختلافات خانوادگی دختر جوانش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

بر اساس این گزارش تحقیقات گسترده کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی با دستور مراجع قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

***اعترافات هولناک مرد جوان به قتل همسرش

مردی که همسر خود را در حوالی شهرستان گناباد خراسان‌رضوی به قتل رسانده و جسدش را داخل چاهی در اطراف شهرستان فردوس انداخته بود به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا - منطقه خراسان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی اعلام مفقودیت زن جوانی در شهرستان گناباد در روز بیست و یکم آبان ماه با دستور مقام قضایی تحقیقات وسیعی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گناباد درباره این پرونده گفت: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی بلافاصله وارد عمل شدند و در تحقیقات اولیه پرونده و بنابر اظهارات پدر زن جوان، شوهر او به عنوان مظنون دستگیر و بازجویی شد.

وی خاطرنشان کرد: شوهر این زن جوان که با تناقض‌گویی قصد انحراف در مسیر تحقیقات پلیسی را داشت در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت در پیش رو ندید و گفت در روز پنجشنبه هجدهم آبان ماه همراه همسرم با خودروی سواری پراید از گناباد به سمت فردوس حرکت کردیم و در بین راه او را به قتل رساندم.

سرهنگ موسوی افزود: متهم پس از قتل همسرش، جسد او را به یکی از روستاهای شهرستان فردوس که منزل همسر دومش است انتقال و داخل چاه انداخته و طلا و جواهرات همسرش را نیز در زمین‌های کشاورزی مخفی کرده است.

وی گفت: ماموران انتظامی با اخذ نیابت قضایی به شهرستان فردوس اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه، جسد زن جوان از داخل چاه بیرون کشیده شد.

تحقیقات گسترده پلیسی در رابطه با علت وقوع قتل و چگونگی این ماجرا هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha